توزیع ۲۱۴ تن خوراک دام برای دامداران شهرستان هویزه

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آبان 1400 | 11:02 ق.ظ
توزیع ۲۱۴ تن خوراک دام برای دامداران شهرستان هویزه رئیس تعاون روستایی شهرستان هویزه از توزیع ۲۱۴ تن خوراک دام برای دامداران این شهرستان تا پایان مهرماه خبر داد.  خوزستان عبدالکاظم مرمضی گفت: شرایط خشکسالی سال جاری در شهرستان هویزه مشکلات فراوانی را برای دامداران منطقه بوجود آورد و دامداران برای تامین خوراک دام خود با مشقت روبه رو بودند. وی ادامه داد: از […]

رئیس تعاون روستایی شهرستان هویزه از توزیع ۲۱۴ تن خوراک دام برای دامداران این شهرستان تا پایان مهرماه خبر داد.

 خوزستان عبدالکاظم مرمضی گفت: شرایط خشکسالی سال جاری در شهرستان هویزه مشکلات فراوانی را برای دامداران منطقه بوجود آورد و دامداران برای تامین خوراک دام خود با مشقت روبه رو بودند.
وی ادامه داد: از این رو تعاون روستایی با در نظر گرفتن مشکلات و پیگیری های به عمل آمده موفق به تامین ۲۱۴ تن خوراک دام برای دامداران شد تا بتواند بخشی از مشکلات این عزیزان را مرتفع کند.
رئیس تعاون روستایی هویزه بیان داشت: یکی از مشاغل اصلی مردم شهرستان هویزه دامداری است و تعداد احشام قابل توجه ای در منطقه از قبیل گاومیش، گاو، گوسفند و … وجود دارد که بخش عمده ای از لبنیات و گوشت استان و کشور را تامین می کنند، از این رو توجه به نیازهای دامداران و همچنین رفع مشکلات آنها از اولویت های کاری و دغدغه ما می باشد که امیدواریم بتوانیم به سرعت و با پیگیری های به عمل آمده به تامین خواسته ها و نیازهای این قشر مولد بپردازیم.
گفتنی است خوراک دام توزیع شده شامل ۱۶۴ تن کنسانتره و ۵۰ تن سبوس گندم می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار