آغاز بازسازی ۱۸ روستا در اندیکا / جاده روستای سرشط احداث می‌شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 آبان 1400 | 09:18 ق.ظ
آغاز بازسازی ۱۸ روستا در اندیکا / جاده روستای سرشط احداث می‌شود مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه کار بازسازی حدود ۱۸ روستا در اندیکا آغاز شده است، گفت: امیدواریم در روستاهایی که قرار است به کمک سازه‌های سبک، خانه احداث شود ظرف یک ماه آینده کار بازسازی به اتمام برسد. حسین جنتی در خصوص آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا اظهار کرد: در حال حاضر […]

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه کار بازسازی حدود ۱۸ روستا در اندیکا آغاز شده است، گفت: امیدواریم در روستاهایی که قرار است به کمک سازه‌های سبک، خانه احداث شود ظرف یک ماه آینده کار بازسازی به اتمام برسد.

حسین جنتی در خصوص آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا اظهار کرد: در حال حاضر آواربرداری تعداد زیادی از روستاهای اندیکا به اتمام رسیده است و در برخی از روستاها نیز روند آواربرداری رو به پایان است.

وی افزود: مصالح مورد نیاز بازسازی خانه‌ها و همچنین اسکلت‌های پیش ساخته و سازه‌های سبک به منطقه حمل شده است تا بتوانیم روند بازسازی‌ را با سرعت اجرایی کنیم.

 مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: همچنین یک دستگاه تولید ماسه در منطقه شیمبار مستقر شده است تا ماسه به راحتی تولید و به منطقه حمل شود.

جنتی ادامه داد: عملیات بازسازی در حدود ۱۰ روستا توسط بنیاد مسکن خوزستان آغاز شده و همچنین بنیاد مسکن لرستان نیز به عنوان ستاد معین، کار بازسازی را در حدود ۸ روستا آغاز کرده است.

وی افزود: کار بازسازی حدود ۱۸ روستا در اندیکا آغاز شده است و امیدواریم در روستاهایی که قرار است به کمک سازه‌های سبک، خانه‌ها احداث شوند ظرف یک ماه آینده کار بازسازی به اتمام برسد.

جنتی بیان کرد: در روستاهای دور دست که امکان انتقال مصالح به آن مناطق وجود ندارد، قرار است از این سازه‌های سبک برای ساخت منازل مسکونی مردم استفاده شود.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان در خصوص جاده دسترسی روستای سرشط بیان کرد: براساس تفاهم انجام شده قرار است بنیاد مسکن نسبت به ساخت این جاده اقدام کند. ماشین‌آلات موردنیاز در منطقه مستقر شده است و تا چند روز آینده کار ساخت جاده آغاز می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار