انشعاب غیر مجاز حفر شده از نهر لشکر آباد مسدود شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 آبان 1400 | 18:39 ب.ظ
انشعاب غیر مجاز حفر شده از نهر لشکر آباد مسدود شد معاون بهره برداری شرکت آبیاری کرخه و شاوور از مسدود کردن انشعاب غیر مجاز حفر شده از نهر لشکر آباد در حوزه مرکزی توسط این شرکت خبر داد.

سید بهزاد شتاب بوشهری گفت: به دنبال ایجاد انشعاب غیر مجاز حفر شده از نهر لشکر آباد در حوزه مرکزی شرکت، در اقدامی فوری و با هدف ممانعت از برداشت غیر مجاز آب، انشعاب مذکور مسدود شد.

وی افزود: بر اساس بازدیدهای روزانه پرسنل حوزه مرکزی شرکت از مسیر نهر لشکرآباد در شبکه آبیاری شاوور و گزارشات ارسال شده، مشخص شد تعدادی از کشاورزان، بدون هماهنگی و کسب مجوز های لازم، با حفر نهر و اتصال آن به نهر لشکرآباد، قصد برداشت غیرمجاز آب از این نهر را دارند که بلافاصله پس از انجام هماهنگی‌های لازم، پرسنل واحد بهره برداری حراست و حریم بانی حوزه وارد عمل شدند و در اقدامی ضربتی به وسیله دستگاه لودر شبکه، این انشعاب غیر مجاز را  مسدود نمودند.

معاون بهره برداری شرکت آبیاری کرخه و شاوور بیان کرد: بر همین اساس و با توجه به قوانین و مقررات موجود و البته رعایت حق آبه کشاورزان محترم نهر لشکر آباد، تذکرات لازم به این کشاورزان در خصوص عدم تکرار تخلف داده شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار