تلاش برای واکسینه شدن دانش آموزان خوزستانی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 آبان 1400 | 10:55 ق.ظ
تلاش برای واکسینه شدن دانش آموزان خوزستانی دبیر شورای سلامت اهواز گفت: تعداد مراجعه روزانه بیماران کرونایی به مراکز منتخب بهداشتی شرق اهواز، بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر است و روند بیماری همچنان نزولی و ثابت است. امراله مردانی افزود: اگر شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به ویژه ماسک زدن را رعایت نکنیم، ممکن است روند بیماری افزایشی شود لذا از مردم درخواست داریم […]

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: تعداد مراجعه روزانه بیماران کرونایی به مراکز منتخب بهداشتی شرق اهواز، بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر است و روند بیماری همچنان نزولی و ثابت است.

امراله مردانی افزود: اگر شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به ویژه ماسک زدن را رعایت نکنیم، ممکن است روند بیماری افزایشی شود لذا از مردم درخواست داریم عادی انگاری را کنار گذاشته و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: لازم است خانواده‌ها هر چه سریعتر نسبت به واکسیناسیون فرزندان بالای ۱۲ سال خود اقدام کنند تا در بحث بازگشایی مدارس و برگزاری حضوری کلاس‌های درس با مشکل روبه رو نشویم.

مردانی خاطر نشان کرد: ارایه کارت واکسیناسیون برای انجام خدمات رایگان در مراکز نمونه گیری الزامی است در غیر این صورت خدمات نمونه گیری با دریافت هزینه ارایه خواهد شد.

وی گفت: تاکنون ۸۷ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال در شرق اهواز یک دز و ۵۸ درصد ۲ دز واکسن را دریافت کرده‌اند.

تاکنون بیش از چهار میلیون و ۷۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است. همچنین در حوزه دانش آموزی تاکنون ۶۷ درصد جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال در این استان واکسینه شده‌اند.

اکنون سه شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۹ شهرستان زرد و ۱۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار