مهربانی سرلوحه فعالیت ناجا/ خودروها به راحتی راهی پارکینگ نشوند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 آبان 1400 | 11:48 ق.ظ
مهربانی سرلوحه فعالیت ناجا/ خودروها به راحتی راهی پارکینگ نشوند فرمانده نیروی انتظامی گفت: رأفت و مهربانی با مردم سرلوحه کار ناجا است و خودروها و موتورسیکلت ها نباید به راحتی راهی پارکینگ شود. سردار حسین اشتری صبح امروز با حضور در آبادان با تاکید بر نقش عشایر منطقه در ایجاد نظم و امنیت جامعه، خواستار سخت گیری‌های بیشتر نسبت به سارقان به عنف در […]

فرمانده نیروی انتظامی گفت: رأفت و مهربانی با مردم سرلوحه کار ناجا است و خودروها و موتورسیکلت ها نباید به راحتی راهی پارکینگ شود.

سردار حسین اشتری صبح امروز با حضور در آبادان با تاکید بر نقش عشایر منطقه در ایجاد نظم و امنیت جامعه، خواستار سخت گیری‌های بیشتر نسبت به سارقان به عنف در دستگاه‌های قضائی شد تا فرصت ارتکاب جرم در جامعه را نداشته باشند.

وی تاکید کرد: رأفت و مهربانی با مردم سرلوحه کار ناجا است و خودروها و موتورسیکلت نباید به راحتی راهی پارکینگ شود اما در مورد ارازل و اوباش باید با شدت و بدون رأفت برخورد شود.

سردار اشتری همچنین در جلسه بازرسی و نظارت ستادی از فرماندهان انتظامی استان خوزستان که در آبادان از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی یکی از ستون‌های اصلی امنیت کشور است.

وی افزود: خدمات به مردم باید ارتقا یابد، خدمت رسانی مطلوب و صادقانه امروز در مرزبانی دیده می‌شود.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به بیانات رهبری درباره اهمیت کلانتری‌ها در خدمت رسانی به مردم از فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها و سراسر کشور خواست در خدمات صادقانه به مردم کوشاتر باشند.

سردار اشتری با هدف بازدید از یگان‌های انتظامی و مرزبانی در جنوب غرب خوزستان صبح امروز وارد آبادان و خرمشهر شد.

دیدار با خانواده شهید نیروی انتظامی سرگرد مهدی آزمون، نشست با مرزبانان و بازدید از مناطق مرزی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از برنامه‌های سفر فرمانده ناجا به جنوب غرب خوزستان است.

سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور امروز در آبادان مورد استقبال صمیمانه بزرگان عشایر عرب منطقه قرار گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار