جلسه هماهنگی اداره کل ارتباطات با ادارات ارتباطات سازمانهای شهرداری برگزار شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 آبان 1400 | 17:02 ب.ظ
جلسه هماهنگی اداره کل ارتباطات با ادارات ارتباطات سازمانهای شهرداری برگزار شد جلسه هماهنگی اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اهواز با مسئولین ارتباطات سازمانها برگزارشد. در این جلسه امیر آهن جان بر لزوم همکاری همه جانبه سازمانها جهت انعکاس فعالیت های شهرداری اهواز تاکید کرد. وی گفت: روابط عمومی به مثابه بلندگوی هر سازمان باید انعکاس دهنده اخبار و عملکرد آن باشد و اقدامات و […]

جلسه هماهنگی اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اهواز با مسئولین ارتباطات سازمانها برگزارشد.
در این جلسه امیر آهن جان بر لزوم همکاری همه جانبه سازمانها جهت انعکاس فعالیت های شهرداری اهواز تاکید کرد.

وی گفت: روابط عمومی به مثابه بلندگوی هر سازمان باید انعکاس دهنده اخبار و عملکرد آن باشد و اقدامات و کارهای مثبت انجام شده را که سبب تزریق روحیه امید و نشاط در شهروندان می شود، انعکاس دهد.

امیرآهن جان همچنین بر لزوم هماهنگی و تعامل ادارات ارتباطات سازمانها با اداره کل ارتباطات مرکز تاکید کرد و افزود: برای پرهیز از موازی کاری ادارات ارتباطات باید مرکز را در جریان فعالیتهای خود قرار دهند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز همچنین با اشاره به ضروری دانستن حضور مدیران ارتباطات در دوره های آموزشی و ارتقا و بروز رسانی دانش و اطلاعات خود در زمینه های کاری عنوان کرد: شرکت در دوره‌های آموزشی زمینه کسب مهارت‌های خاص و انجام بهتر امور را برای افراد و به تبع آن برای سازمان فراهم می‌کند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: این جلسات بصورت ماهانه تداوم داشته باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار