دانش‌آموزان دشت‌آزادگان بارعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس حاضر شدند

تاریخ انتشار: شنبه 22 آبان 1400 | 11:30 ق.ظ
دانش‌آموزان دشت‌آزادگان بارعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس حاضر شدند فرماندار دشت آزادگان گفت: دانش‌آموزان این شهرستان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در کلاس درس حاضر شده‌اند.
 
دانش‌آموزان دشت‌آزادگان بارعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس حاضر شدندحمید سیلاوی بیان کرد: نشست‌های زیادی با کادر آموزشی و مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان برگزار شده است تا به امر واکسیناسیون و چگونگی حضور دانش آموزان در مدارس تاکید شود.

وی با اشاره به دستور العمل ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای بازگشایی تدریجی مدارس افزود: درصورتی که کادر آموزشی واکسن دریافت نکرده باشند به مرخصی بدون حقوق خواهند رفت ضمن اینکه برای بازگشایی مدارس حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی برای دانش‌آموزان و معلمان یک امر ضروری است.

وی گفت: مقرر شده است که دانش آموزان این شهرستان به صورت یک روز درمیان در مدرسه حاضر شوند.

سیلاوی بیان کرد: توجه به بهداشت ساختمان، ابزار، تجهیزات و مواد غذایی در مدارس مورد توجه است و رعایت بهداشت و مراقبت از گروه‌های آسیب‌پذیر و دانش‌آموزان دارای بیماری‌ ویژه، و نیز غربال‌گری دانش‌آموزان و کادر آموزشی در مدارس ضروری است.

وی ادامه داد:پس از یک مدت طولانی مدارس بازگشایی شده‌اند به همین منظور باید حساسیت‌های لازم در نظر گرفته شود تا دچار پیک جدیدی از کرونا نشویم.

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه تلاش شده تمامی کادر آموزش و پرورش و معلمان این شهرستان در مقابل با کرونا واکسینه شوند گفت: برای پوشش واکسیناسیون در جامعه دانش‌آموزی نیز مقرر شده تا کادر بهداشت و درمان در مدارس حضور یابند و دانش آموزان را واکسینه کنند.

شهرستان دشت آزادگان با بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در غرب خوزستان واقع است و به لحاظ کرونا هم اکنون در وضعیت آبی است.

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش مدارس باید از نیمه آبان ماه امسال فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز کنند. با شیوع کرونا از اسفند سال ۹۸ آموزش به صورت مجازی بوده است.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۳۰ هزار نفر است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار