پلیس دستان سارقان طلافروشی ماهشهر را بست

تاریخ انتشار: شنبه 22 آبان 1400 | 11:05 ق.ظ
پلیس دستان سارقان طلافروشی ماهشهر را بست  سردار سید محمد صالحی، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهرک طالقانی ماهشهر که منجر به زخمی شدن ۳ نفر شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر با کار اطلاعاتی و به […]

 سردار سید محمد صالحی، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهرک طالقانی ماهشهر که منجر به زخمی شدن ۳ نفر شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر با کار اطلاعاتی و به کارگیری روش‌های علمی کشف جرم، باند ۳ نفره سارقان را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی و منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات به عمل آمده پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس به سرقت طلافروشی در شهرک طالقانی ماهشهر اعتراف کردند، اظهار داشت: سارقان سابقه دار هستند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار