تزریق روزانه پنج هزار دز واکسن کرونا در غرب اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 22 آبان 1400 | 11:29 ق.ظ
تزریق روزانه پنج هزار دز واکسن کرونا در غرب اهواز دبیر شورای سلامت اهواز گفت: روزانه پنج هزار دز واکسن نوبت اول، دوم و سوم در غرب اهواز به جامعه هدف تزریق می‌شود. دکتر مهران احمدی بلوطکی روز شنبه در گفت و گو با بیان کرد: با توجه به میزان مراجعه کنندگان و کنترل وضعیت بیماری، انتظار داریم افرادی که تاکنون نسبت به واکسیناسیون خود […]

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: روزانه پنج هزار دز واکسن نوبت اول، دوم و سوم در غرب اهواز به جامعه هدف تزریق می‌شود.

دکتر مهران احمدی بلوطکی روز شنبه در گفت و گو با بیان کرد: با توجه به میزان مراجعه کنندگان و کنترل وضعیت بیماری، انتظار داریم افرادی که تاکنون نسبت به واکسیناسیون خود اقدام نکرده اند به مراکز تجمیعی مراجعه کرده و هر چه سریعتر واکسن خود را دریافت کنند.

وی افزود: با توجه به بازگشایی تدریجی مدارس، لازم است ۳۳ درصد جمعیت دانش‌آموزی غرب اهواز که تاکنون واکسن نزده اند سریعتر واکسن خود را دریافت کنند.

دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به روند ثابت شیوع کرونا در اهواز و دیگر نقاط خوزستان گفت: در یکی، ۲ هفته گذشته به طور متوسط روزانه ۴۰۰ نفر مراجعه کننده به مراکز منتخب غرب اهواز داریم که تست حدود ۳۰ درصد از آنها مثبت اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۶۳۰ هزار دز واکسن کرونا در غرب اهواز تزریق شده است افزود: ۳۸۱ هزار دز واکسن از این تعداد در نوبت اول، ۲۴۳ هزار دز نوبت دوم و حدود چهار هزار دز واکسن نوبت سوم و واکسن یادآور بوده است.

احمدی بلوطکی با بیان اینکه تاکنون ۸۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال غرب اهواز یک دز و ۵۴ درصد هر ۲ دز واکسن را دریافت کرده‌اند گفت: همچنین ۸۷.۹ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال نیز یک دز و ۵۸ درصد ۲ دز واکسن را تزریق کرده‌اند.

وی در ادامه به واکسیناسیون دانش‌آموزی اشاره کرد و بیان کرد: تاکنون حدود ۶۷ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در غرب اهواز یک دز و ۲۸ درصد هر ۲ دز واکسن را تزریق کرده‌اند.

اکنون یک شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۱۱ شهرستان زرد و ۱۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار