وجود مناطق محروم درکنار صنایع ثروتمند خوزستان بی‌عدالتی است/ با دلال‌های دانه درشت باید برخورد شود

تاریخ انتشار: شنبه 22 آبان 1400 | 09:35 ق.ظ
وجود مناطق محروم درکنار صنایع ثروتمند خوزستان بی‌عدالتی است/ با دلال‌های دانه درشت باید برخورد شود امام جمعه اهواز گفت: در منطقه‌ای از خوزستان بیش از ۲۰ شرکت توانمند با درآمدهای هزاران میلیاردی هست اما چندین شهرک فقیر در اطراف آن وجود دارد که این بر خلاف عدالت اجتماعی است.
وجود مناطق محروم درکنار صنایع ثروتمند خوزستان بی‌عدالتی است/ با دلال‌های دانه درشت باید برخورد شود

 محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز، اظهار کرد: در منطقه‌ای از خوزستان بیش از ۲۰ شرکت توانمند با درآمدهای هزاران میلیاردی هست اما چندین شهرک فقیر در اطراف آن وجود دارد و وضعیت خود را با دیگران مقایسه می‌کنند.

وی افزود: عدالت اجتماعی اقتضا می‌کند که حداقل این شرکت‌ها، شهرک صنعتی احداث کنند و نسبت به اشتغالزایی اقدام کند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: شرکت‌هایی که میلیاردها دلار درآمدزایی دارند اول باید امنیت خود را تامین کنند و لازمه آن ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان محلی است؛ انواع تخصص ها در بین جوانان خوزستانی وجود دارد و بهانه‌ای در این خصوص قابل قبول نیست.

وی عنوان کرد: با وضع موجود نمی‌شود بیکاری را کاهش داد بلکه ۱۱۰۰ واحد صنعتی در خوزستان وجود دارد که باید خطوط تولید خود را افزایش دهند.

موسوی فرد با اشاره به اینکه با دلال‌های دانه درشت باید برخورد شود،گفت: در طول انقلاب دستاوردهای زیادی حاصل شده اما امروز جوان ما برای تامین معیشت خود مشکل دارد و افزایش مداوم قیمت‌ها را کنترل کرد؛ اقشار ضعیف جامعه از گرانی‌ها فشار زیادی تحمل می‌کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار