شناسایی و دستگیری باند سارقین مسلح منازل و خودرو در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 آبان 1400 | 09:05 ق.ظ
شناسایی و دستگیری باند سارقین مسلح منازل و خودرو در خوزستان  حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه و چند فقره سرقت به عنف طی روز‌های گذشته در چندین شهر خوزستان از جمله سرقتی در یکی از محله‌های اهواز که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شد، موضوع بلافاصله در دستور قضایی قرار گرفت. او افزود: با […]

 حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه و چند فقره سرقت به عنف طی روز‌های گذشته در چندین شهر خوزستان از جمله سرقتی در یکی از محله‌های اهواز که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شد، موضوع بلافاصله در دستور قضایی قرار گرفت.

او افزود: با تدابیر قضایی، امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی و با جدیت پیگیری نیرو‌های پلیس، پس از مدت کوتاهی ماموران دایره مبارزه با سرقت‌های مسلحانه نیروی انتظامی خوزستان دو نفر از سارقان را در ماهشهر شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی از اهواز طی عملیاتی موفق به دستگیری این دو متهم شدند.

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: از این افراد دو قبضه کلت کمری، ۶۴ تیر فشنگ جنگی کلت، سه تیغه خشاب، یک قبضه سلاح شکاری، پنج دستگاه گوشی تلفن،۳۵ لیتر مشروب و… کشف و ضبط شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: متهمان سابقه دار بوده و به مشارکت در چندین فقره سرقت مسلحانه، قدرت نمایی با سلاح، حمل و نگهداری اسلحه غیر مجاز و راهزنی اعتراف کردند و هم اکنون با صدور قرار لازم در بازداشت به سر می‌برند.

این مقام مسئول گفت: مجرمان بدانند که با ارتکاب به سرقت و یا هرگونه اخلال در نظم و امنیت، تاوان سختی در انتظار آن‌ها خواهد بود و با پیگیریو دستگاه قضایی و انتظامی تمامی آن‌ها در دام قانون گرفتار خواهند شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار