انباری با ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در اهواز کشف شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 آبان 1400 | 09:10 ق.ظ
انباری با ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در اهواز کشف شد فرمانده انتظامی خوزستان از کشف یک انبار با بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان اهواز خبر داد.  سردار سیدمحمد صالحی اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان اهواز با کار اطلاعاتی یک انبار دپوی کالای قاچاق را در […]

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف یک انبار با بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان اهواز خبر داد. 

سردار سیدمحمد صالحی اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان اهواز با کار اطلاعاتی یک انبار دپوی کالای قاچاق را در سطح شهرستان اهواز شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی در محل حاضر و در بازرسی به عمل آمده ۱۰۲ کیسه گردوی خارجی،۱۰ کیسه بادام درختی، ۶ دستگاه بخارشوی، ۲۷۸ عدد موتور ماکروفر و  ۱۱ کارتن ساعت رومیزی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت:در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری عامل تیراندازی در نزاع طایفه ای

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در نزاع طایفه‌ای در شهرستان اهواز خبر داد. 

سرهنگ حجت اله سفید پوست اظهار داشت: در پی وقوع نزاع طایفه‌ای و تیراندازی در یکی از مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرارگاه مقابله با تیراندازی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام اقدامات تخصصی عامل اصلی تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلاشینکف، چهار قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، سه تیغه خشاب و ۶۵ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

سرهنگ سفید پوست با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به صورت قاطعانه برخورد کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار