سرپرست جدید سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز منصوب شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 آبان 1400 | 18:57 ب.ظ
سرپرست جدید سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز منصوب شد طی حکمی از سوی رضا امینی، شهردار اهواز، علیرضا کرم زاده  به عنوان سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز منصوب شد.   در حکم آقای کرم زاده آمده است: به موجب این حکم شما را بعنوان سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز منصوب  می نمایم. امید است با استعانت از الطاف خداوند متعال و عنایات ائمه معصومین(علیهم السلام) […]

طی حکمی از سوی رضا امینی، شهردار اهواز، علیرضا کرم زاده  به عنوان سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز منصوب شد.

 

در حکم آقای کرم زاده آمده است:

به موجب این حکم شما را بعنوان سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز منصوب  می نمایم. امید است با استعانت از الطاف خداوند متعال و عنایات ائمه معصومین(علیهم السلام) براساس اصول تعهد، تخصص، پاکدستی و مدیریت جهادی، در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب در انجام وظایف محوله موفق باشید.

 

سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری از جمله سازمان های مهم و اثرگذار بویژه در ساماندهی و احیا بافت های فرسوده شهری می باشد.

لذا انتظار است با استفاده از ظرفیت ها و سرمایه های انسانی و مالی بالقوه سازمان در ساماندهی وضعیت موجود کوشا بوده و ضمن اصلاخات لازم با تغییر در انگیزه های سازمانی، زمینه خودکفایی، پویاییو شکوفایی آن مجموعه ذیل هدایت ها، سیاستگذاری ها و مصوبات هیات مدیره محترم و شورای محترم سازمان را فراهم نمایید.

 

گفتنی است پیش از این علی منصوری این سمت را بعهده داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار