با حضور مطالبه گران و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز؛ میز خدمت مناطق آل صافی و چهارصد دستگاه اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 24 آبان 1400 | 19:26 ب.ظ
با حضور مطالبه گران و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز؛ میز خدمت مناطق آل صافی و چهارصد دستگاه اهواز برگزار شد میز خدمت شورا و شهرداری اهواز در منطقه آل صافی و چهارصد دستگاه با حضور مطالبه گران، اعضای شورای شهر، مدیران شهرداری و مدیر آبفا اهواز برگزار شد. شامگاه یکشنبه ۲۳ آبان ماه، میز خدمت مناطق آل صافی و چهارصد دستگاه اهواز با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، معاون فرهنگی اجتماعی شهردار،مدیرکل ارتباطات و […]

میز خدمت شورا و شهرداری اهواز در منطقه آل صافی و چهارصد دستگاه با حضور مطالبه گران، اعضای شورای شهر، مدیران شهرداری و مدیر آبفا اهواز برگزار شد.

شامگاه یکشنبه ۲۳ آبان ماه، میز خدمت مناطق آل صافی و چهارصد دستگاه اهواز با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، معاون فرهنگی اجتماعی شهردار،مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز، شهردار منطقه ۷، مدیر آبفا اهواز، مدیر روابط عمومی شورای شهر ،از مدیران خدمات شهری و مطالبه‌گران منطقه برگزار و ضمن شناسایی مشکلات موجود در منطقه و شرح آن‌ها توسط مطالبه‌گران، تصمیمات و دستورات لازم برای پیگیری و حل این مسائل اتخاد شد.

از مشکلات منطقه آل صافی که در این جلسه به آن اشاره شد عدم وجود تابلو نام منطقه در ورودی پل ولایت، نبود آسفالت مناسب و عدم تعریض جاده ورودی منطقه آل صافی از سمت پل ولایت و عدم وجود المان شهری در ورودی منطقه آل صافی از سمت پل ولایت بود.

معضل دام فروشی در بلوار این منطقه، جمع آوری مستمر زباله‌ها، رسیدگی به چمن‌های مصنوعی و ترمیم فضای سبز پارک این منطقه از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد گفتگو قرار گرفت.

رئیس و اعضای شورای شهر اهواز نیز ضمن شنیدن صحبت‌های مردم منطقه تصمیمات لازم را برای رفع برخی مشکلات مانند تابلو ورودی منطقه، جمع آوری مستمر زباله‌ها و نظایر آن در کوتاه مدت اتخاذ کردند.

ترمیم و تعمیر زمین‌های چمن مصنوعی منطقه آل صافی از دیگر موضوعاتی بود که اعضای شورا در گفت و گو با شهردار منطقه ۷ به آن پرداخته و نحوه ساخت و تعمیر آن‌ها مشخص و برای انجام مراحل اداری جهت آغاز تعمیرات تصمیماتی لازم گرفته شد.

در ادامه معضلات منطقه ۴۰۰ دستگاه توسط مطالبه‌گران و شهردار بازگو شد که از جمله آن‌ها جمع آوری مداوم زباله‌ها، مسطح سازی درب‌های فاضلاب خیابان علامه، المان‌های شهری و زباله‌گردی و کراژهای ضایعاتی بود.

در این جلسه که مدیر آبفا اهواز نیز حضور داشت، بنا شد با همکاری شهرداری مسطح سازی درب‌های فاضلاب انجام و با کمک ارگان‌های مربوطه جهت مقابله با زباله‌گردانی که به‌ گفته مردم منطقه باعث افزایش دزدی شده اقدامات لازم انجام شود.

ترمیم فضای سبز منطقه و چمن مصنوعی فوتبال از دیگر نکاتی بود که تصمیمات مرتبط با منطقه آل صافی برای ۴۰۰ دستگاه نیز گرفته شد تا با تعمیر فنس‌ها و حفاظ‌ها، نورافکن‌ها و تعمیر زیرساخت‌های چمن‌های مصنوعی ۲ منطقه مذکور و در انتها با نصب چمن مصنوعی این زمین‌ها مجدداً قابل بهره‌بردای شود.

نگاه ویژه شهرداری و شورای شهر به مسائل فرهنگی این مناطق از دیگر موضوعاتی بود که توسط رئیس شورای شهر و اعضای آن بر آن تاکید شد.

در پایان و جمع بندی این میز خدمت دستورات و اعتبارات لازم برای معضلاتی که در کوتاه مدت قابل حل هستند، پیش بینی شد و درمورد مشکلات دیگر مناطق که نیازمند کار در بلند مدت هستند نیز صحبت شد تا در یک چهارچوب اصولی و شهری به آن‌ها پرداخته شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار