اختصاص یکهزار و ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت به طرح‌های صنعتی توسعه‌ای بزرگ

تاریخ انتشار: سه شنبه 25 آبان 1400 | 09:31 ق.ظ
اختصاص یکهزار و ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت به طرح‌های صنعتی توسعه‌ای بزرگ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: یکهزار و ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت به طرح های صنعتی توسعه ای بزرگ از محل طرح تام تخصیص داده شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: یکهزار و ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت به طرح های صنعتی توسعه ای بزرگ از محل طرح تام تخصیص داده شده است.

امیر حسین نظری بیان کرد: همچنین ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت برای طرح های صنعتی کوچک از محل رونق تولید تخصیص یافته است.

وی گفت: ۹۲۹مصوبه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی از ابتدای امسال تا کنون در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تصویب شده است که ۵۴۰ مصوبه اجرایی شده است

نظری اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان پرونده ۸۱۶ واحد تولیدی که دارای مشکل بودند مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۲۸۷ پرونده مربوط به کمیته مالی و اعطای تسهیلات، ۲۹۹ مصوبه مربوط به تعیین تکلیف بدهی معوقه بانک ها، ۱۵ مصوبه مربوط به امور مالیاتی، ۲۵ مصوبه تامین اجتماعی، ۱۲۷ مصوبه در بخش تامین انرژی و زیر ساخت و هفت مصوبه محیط زیست بوده است.

وی گفت: با همکاری و هم افزایی اعضای کاگروه، گامی در مسیر رفع مشکلات واحدهای صنعتی و مانع زدایی را از مسیر تولید برداریم و برای تحقق توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی عملیاتی شوند.

رییس سازمان صمت بیان کرد: ایجاد زمینه برای تولید و اشتغال،محور برنامه های دولت برای تحقق اهداف نظام متمرکز است.

نظری ادامه داد: تقسیط مالیات واحدهای صنعتی بزرگ آسیب دیده از سیل و خشکسالی و صدور کارت بازرگانی برای شرکت گروه ملی فولاد ایران و استمهال بدهی تسهیلات و تامین اجتماعی شرکت کشت و صنعت هفت تپه از جمله کارهای بزرگ انجام شده در ستاد تسهیل خوزستان است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار