افتخاری دیگر در عرصه‌ی تولید به نام فولادمردان خوزستان رقم خورد

رکورد تولید مدول ۱ واحد احیا ۲ پس از هفت سال ارتقا یافت

تاریخ انتشار: سه شنبه 25 آبان 1400 | 08:35 ق.ظ
رکورد تولید مدول ۱ واحد احیا ۲ پس از هفت سال ارتقا یافت مهران پاک‌بین مدیر بخش احیا با اعلام این خبر به خبرنگار روابط‌ عمومی فولاد خوزستان افزود: با تلاش شبانه‌ روزی کارکنان فولاد خوزستان و برنامه‌ریزی مدون، پس از هفت سال رکورد تولید مدول ۱ واحد احیا ۲ ارتقا یافت. رکورد قبلی مدول ۱ در اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ معادل دو هزار و دویست و نود و […]
مهران پاک‌بین مدیر بخش احیا با اعلام این خبر به خبرنگار روابط‌ عمومی فولاد خوزستان افزود: با تلاش شبانه‌ روزی کارکنان فولاد خوزستان و برنامه‌ریزی مدون، پس از هفت سال رکورد تولید مدول ۱ واحد احیا ۲ ارتقا یافت. رکورد قبلی مدول ۱ در اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ معادل دو هزار و دویست و نود و هشت تُن بود که در ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۰ به دو هزار و پانصد و چهارده تُن ارتقا یافت.
پاک‌بین با اشاره به انجام مستمر عملیات تولید و نت مطابق با دستورالعمل های استاندارد در فعالیت های روتین و همچنین تلاش در جهت ارتقا کیفیت تعمیرات‌ سالیانه کارخانجات احیا اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ارکان تولید پایدار انجام مستمر و به موقع تعمیرات به روش های ترکیبی مبتنی بر زمان و شرایط است. کاهش هزینه‌های نگهداری، آماده‌ به کاری، بهبود عملکرد سیستم، افزایش عمر مفید تجهیزات و افزایش بهره‌وری بخشی از فواید این رویکرد به شمار می‌آید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار