اعطای یک هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت به صنایع خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 25 آبان 1400 | 09:11 ق.ظ
اعطای یک هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت به صنایع خوزستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از اعطای یک هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت به طرح های صنعتی بزرگ و کوچک استان خبر داد و گفت: تمرکز دولت ایجاد زمینه برای تولید، اشتغال و رفع موانع تولید است.
 
اعطای یک هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت به صنایع خوزستان

امیرحسین نظری ، در خصوص عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان در حل مشکلات واحدهای تولیدی استان اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۹۲۹ مصوبه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان تصویب و از این تعداد تا کنون ۵۴۰ مصوبه اجرایی شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان پرونده ۸۱۶ واحد تولیدی که دارای مشکل بودند مورد بررسی قرار گرفته و تلاش شده تا نسبت به حل مشکلات این واحدها اقدام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: موضوعات پرونده های واحدهای تولیدی که در این ستاد بررسی شده مربوط به کمیته مالی و اعطای تسهیلات، تعیین تکلیف بدهی معوقه بانک ها، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، تامین انرژی و زیر ساخت و محیط زیست بوده است.

نظری عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد با همکاری و هم افزایی اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، گامی موثر در مسیر رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان خوزستان برداریم.

وی با بیان اینکه تمرکز دولت ایجاد زمینه برای تولید، اشتغال و رفع موانع تولید است، گفت: قسط بندی مالیات واحدهای صنعتی بزرگ آسیب دیده از سیل و خشکسالی، صدور کارت بازرگانی برای شرکت گروه ملی فولاد ایران و استمهال بدهی تسهیلات و بیمه تامین اجتماعی شرکت کشت و صنعت هفت تپه از جمله اقدامات مهم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خوزستان است.

رئیس سازمان صمت خوزستان با اشاره به تسهیلات اعطایی به واحدهای تولیدی استان گفت: یک‌ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت به طرح های صنعتی توسعه ای بزرگ استان و  ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت برای طرح های صنعتی کوچک تخصیص داده شده است.

نظری در پایان خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا مشکلات واحدهای صنعتی استان را در زمینه های مختلف با هم افزایی با دستگاه های اجرایی مرتفع کنیم و زمینه ساز رشد تولید و ایجاد اشتغال در استان باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار