فرمانده انتظامی خوزستان:

دستگاه قضایی منصف، تکیه‌گاه پلیس در ایجاد امنیت پایدار است

تاریخ انتشار: سه شنبه 25 آبان 1400 | 11:39 ق.ظ
دستگاه قضایی منصف، تکیه‌گاه پلیس در ایجاد امنیت پایدار است فرمانده انتظامی خوزستان گفت: دستگاه قضایی منصف و عادل، تکیه‌گاه محکمی برای پلیس در ایجاد امنیت پایدار است. سردار سید محمد صالحی در دیدار با رئیس سازمان قضایی، معاون قضایی و دادستان نظامی خوزستان با اشاره به نقش دستگاه قضا در حمایت از نیروی انتظامی به منظور انجام ماموریت‌های محوله ناجا در تامین امنیت، اظهار […]

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: دستگاه قضایی منصف و عادل، تکیه‌گاه محکمی برای پلیس در ایجاد امنیت پایدار است.

سردار سید محمد صالحی در دیدار با رئیس سازمان قضایی، معاون قضایی و دادستان نظامی خوزستان با اشاره به نقش دستگاه قضا در حمایت از نیروی انتظامی به منظور انجام ماموریت‌های محوله ناجا در تامین امنیت، اظهار کرد: همان گونه که تضعیف پلیس، تضعیف امنیت اجتماعی است عکس آن نیز صادق است و حمایت دستگاه قضا از پلیس موجب تقویت امنیت اجتماعی شده است.

وی با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضا افزود: ما به عنوان متولی تامین و گسترش امنیت اجتماعی از حمایت سازمان قضایی خوزستان تشکر و قدردانی می‌کنیم؛ همواره دستگاه قضایی منصف و عادل، تکیه‌گاه محکمی برای پلیس در ایجاد امنیت پایدار است.  

علی افتخاری رئیس سازمان قضایی خوزستان نیز پلیس مقتدر را متضمن امنیت جامعه خواند و گفت: ما در دستگاه قضا وظیفه خود می‌دانیم حفظ هیمنه نیروهای مسلح از جمله پلیس را در دستور کار خود داشته باشیم و همواره در چارچوب قوانین از نیروهای مسلح حمایت خواهیم کرد.

رئیس محاکم نظامی خوزستان افزود: متاسفانه برخی دانسته یا نادانسته و به اصطلاح نادرست خودشان به منظور “شفاف‌سازی”، در فضاهای مجازی و در رسانه‌های معاند بیگانه، اقدام به تضعیف نیروهای مسلح می‌کنند و به تشویش افکار عمومی جامعه دامن می‌زنند که دستگاه قضایی مقتدر ما اجازه جولان و خودنمایی را به این گونه اشخاص نخواهد داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار