آغاز بیمه محصولات کشت پاییزه در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 آبان 1400 | 08:54 ق.ظ
آغاز بیمه محصولات کشت پاییزه در خوزستان مدیر گروه خدمات بیمه‌ ای بانک کشاورزی خوزستان از آغاز بیمه محصولات کشت پاییزه استان خبر داد. محمد آلاله اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل کشت پاییزه در خوزستان، عملیات بیمه محصولات کشت پاییزه در این استان با هدف حمایت از کشاورزان و بهره برداران آغاز شده است. وی افزود: بیمه محصولات کشاورزی پاییزه […]

مدیر گروه خدمات بیمه‌ ای بانک کشاورزی خوزستان از آغاز بیمه محصولات کشت پاییزه استان خبر داد.

محمد آلاله اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل کشت پاییزه در خوزستان، عملیات بیمه محصولات کشت پاییزه در این استان با هدف حمایت از کشاورزان و بهره برداران آغاز شده است.

وی افزود: بیمه محصولات کشاورزی پاییزه در استان براساس مصوبه شورای کشاورزی که مبتنی بر الگوی کشت است، اجرایی می شود و محصولاتی که مطابق الگوی کشت هستند تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

مدیر گروه خدمات بیمه‌ ای بانک کشاورزی خوزستان تصریح کرد: امسال الگوی کشت محصولات پاییزه در خوزستان براساس وضعیت آب برنامه ریزی شده است و بر این اساس در همه مناطقی که کشت پاییزه از سوی جهاد کشاورزی مجاز باشد، محصولات کشاورزی بیمه خواهند شد.

آلاله عنوان کرد: از همه کشاورزان خوزستانی که براساس الگوی کشت اقدام به کشت محصولات پاییزه کرده‌اند، درخواست داریم محصول خود را در برابر حوادث غیر مترقبه و پیش بینی نشده بیمه کنند.

وی در خصوص کمک دولت در بیمه محصولات کشاورزی ادامه داد: دولت نیمی از حق بیمه محصولات را پرداخت می کند و این مساله کمک بسیار خوبی برای کشاورزان است تا نسبت به بیمه محصول خود اقدام کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار