کشف انبار احتکار کالا و خودروی قاچاق در خرمشهر

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 آبان 1400 | 08:51 ق.ظ
کشف انبار احتکار کالا و خودروی قاچاق در خرمشهر فرمانده انتظامی خوزستان از کشف یک انبار احتکار لوازم خانگی و خودروی خارجی قاچاق در خرمشهر خبر داد. سردار سیدمحمد صالحی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر در راستای مبارزه با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان، به ویژه محتکران که اقدام به احتکار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم می‌کنند یک انبار دپوی کالای قاچاق را […]

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف یک انبار احتکار لوازم خانگی و خودروی خارجی قاچاق در خرمشهر خبر داد.

سردار سیدمحمد صالحی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر در راستای مبارزه با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان، به ویژه محتکران که اقدام به احتکار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم می‌کنند یک انبار دپوی کالای قاچاق را در شهرستان خرمشهر شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی محل مورد نظر را بازرسی و نزدیک به ۴ هزار قلم لوازم خانگی و خودروی خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بنا بر نظر کارشناسان، ارزش کالای کشف‌شده ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار صالحی با بیان اینکه برابر دستور مقام قضائی انبار مذکور پلمب و تلاش برای دستگیری صاحب کالاها ادامه دارد، افزود: پلیس به همه کسانی که با احتکار کالاهای اساسی قصد بر هم زدن امنیت روانی و آرامش مردم را دارند برابر قانون با قاطعیت تمام برخورد می‌کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار