نخستین جشنواره ملی برداشت نیشکر در کشت و صنعت حکیم فارابی برگزار شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 آبان 1400 | 18:20 ب.ظ
نخستین جشنواره ملی برداشت نیشکر در کشت و صنعت حکیم فارابی برگزار شد مدیرعامل شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی گفت: نخستین جشنواره ملی برداشت نیشکر از ۲۶ تا ۲۸ آبان سال جاری در اهواز در حال برگزاری است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس، تورج بهادری در آیین آغاز به کار اولین جشنواره ملی برداشت نیشکر در خوزستان، اظهار داشت: آیین رونمایی از پوستر این جشنواره […]

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی گفت: نخستین جشنواره ملی برداشت نیشکر از ۲۶ تا ۲۸ آبان سال جاری در اهواز در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس، تورج بهادری در آیین آغاز به کار اولین جشنواره ملی برداشت نیشکر در خوزستان، اظهار داشت: آیین رونمایی از پوستر این جشنواره به عنوان محور تبلیغاتی ۱۵ آبان با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان در محل هتل نیشکر اهواز برگزار شد.

وی افزود: همزمان با برگزاری مراسم رونمایی ازپوستر و لوگوی جشنواره، مدیر کل میراث فرهنگی استان خوزستان، اعطا مجوز گردشگری به واحدهای کشت و صنعت خوزستان را اعلام رسمی نمود.

وی ادامه داد: پس از انتخاب شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی توسط مدیریت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان، نخستین نشست هماهنگی این رویداد ملی در ۲۵ مهر امسال بزگرار شد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره ملی برداشت نیشکر گفت: ترویج توانمندیهای نیشکر، معرفی ظرفیتها و جذابیتهای گردشگری در شرکت های توسعه کشت و صنعت نیشکر خوزستان، ترویج دستاوردهای علمی کشاورزی و صنعتی نیشکر ، ورود گردشگران استانی و فرا استانی بازدید از واحدهای نیشکری، معرفی جاذبه های گرشگری ایجاد رونق اقتصادی و سرمایه گذاری در روستاهای پیرامون، ترویج و توسعه صنعت گردشگری در روستاها و شهرهای مناطق پیرامون نیشکر با هدف افزایش اشتغال و درآمد از جمله اهداف این جشنواره است.

وی بیان کرد: ایجاد انگیزه برای علاقمندان به حوزه نیشکر، کشاورزان صنعتگران و حمایت از تولیدات هنری و محتوای بصری، برگزاری تورهای گردشگری ورزشی، طبیعت گردی و هنری در حین برگزار جشنواره ، معرفی و شناساندن واحدهای نیشکری با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و دارا بودن امکانات به عنوان نقاط دارای نشان امن مسافرتی در کشور و منطقه نیز از دیگر اهداف جشنواره است.

بهادری خاطرنشان کرد: با هدف هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره با همکاری واحدها و ادارات مختلف شرکت حکیم فارابی اقدامات لازم در امر برپایی جشنواره، سالن برگزاری مراسم محل برپایی نمایشگاه و محیط پیرامونی آماده و تجهیز شد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار