انهدام باند اشرار و سارقان مسلح در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 29 آبان 1400 | 08:47 ق.ظ
انهدام باند اشرار و سارقان مسلح در خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند اشرار و سارقان مسلح در عملیات پلیس خبر داد. سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: به دنبال برخورد قاطع و بی‌امان با جرایم خشن، صبح دیروزمأموران پلیس پس از تلاش‌های شبانه‌روزی و انجام کار اطلاعاتی مستمر، مقر و مخفیگاه باند سارقان مسلح و اشرار را در شهرستان کارون شناسایی […]

فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند اشرار و سارقان مسلح در عملیات پلیس خبر داد.

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: به دنبال برخورد قاطع و بی‌امان با جرایم خشن، صبح دیروزمأموران پلیس پس از تلاش‌های شبانه‌روزی و انجام کار اطلاعاتی مستمر، مقر و مخفیگاه باند سارقان مسلح و اشرار را در شهرستان کارون شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از هماهنگی قضائی، مقر سارقان را محاصره و در یک عملیات ضربتی و کاملا غافلگیرانه نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند، افزود: حین عملیات دستگیری، سارقان مسلح به سمت مأموران تیراندازی کردند که با آتش متقابل سنگین و مقتدرانه پلیس، سه نفر از افراد شرور و سارقان مسلح به هلاکت رسید و یک نفر دیگر از آنان زخمی شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در این درگیری یکی از ماموران نیروی انتظامی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: در بازرسی از مقر و مخفیگاه افراد شرور مسلح تعدادی سلاح و مهمات سرد و گرم و ابزارآلات جرم کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با مسببان ناامنی در جامعه برخورد قاطع خواهد شد، از مردم خواست که هر گونه اطلاع مربوط به مخلان امنیت را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار