مسئول بسیج رسانه استان خوزستان خبرداد

تمدیدششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۱۰ آذر ماه

تاریخ انتشار: شنبه 29 آبان 1400 | 16:40 ب.ظ
تمدیدششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۱۰ آذر ماه مسئول بسیج رسانه استان خوزستان : مهلت شرکت در جشنواره رسانه ای ابوذر تمدید شد

به گزارش کشاورزی پرس سجاد بهمئی افزود: باتصمیم شورای سیاستگذاری مهلت شرکت در جشنواره رسانه ای ابوذر تا ۱۰ آذر ماه تمدید شد
وی تصریح کرد:
۱۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خوزستان میباشد
بهمئی خاطرنشان کرد: این جشنواره یکی مهم‌ ترین برنامه های بسیج رسانه در استان خوزستان است.
وی در همین ارتباط عنوان کرد: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر با ۱۱ محور و در ۹ قالب برگزار می‌شود که موضوعات مختلفی دارد.
بهمئی در بخش دیگری از سخنان خود دفاع مقدس، کرونا و کمک ‌های مؤمنانه، بصیرت و دشمن ‌شناسی، مطالبه گری و امیدآفرینی را از محورهای مهم ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر اعلام کرد.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دیگر محورهای ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر برشمرد و در همین ارتباط تصریح کرد: مبارزه با آسیب‌ های اجتماعی از دیگر محورهایی که فعالان رسانه می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
وی اضافه کرد: مدیریت مصرف و صرفه‌ جویی در برق، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه و همچنین مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه محورهای دیگر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر است.
بهمئی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: تولید، پشتیبانی ‌ها و مانع زدایی ‌ها نیز از دیگر محورهای ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر است که علاقه مندان می توانند آثار خود را با این موضوع به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر را تا روز ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۰ عنوان کرد.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان یادآور شد: خبرنگاران می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه (ویژه شبکه‌های اجتماعی)، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مطالبه و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی و موشن گرافی از طریق سایت www.abozarkhz.ir یا به صورت فایل فشرده شده ( زیپ) به شماره ۰۹۰۱۱۷۹۳۸۰۴ دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار