خوزستان/ شهادت مامور انتظامی در درگیری با سارقان مسلح

تاریخ انتشار: شنبه 29 آبان 1400 | 08:50 ق.ظ
خوزستان/ شهادت مامور انتظامی در درگیری با سارقان مسلح سرهنگ دوم هادی کنعانی، مامور جان بر کف ناجا در راه امنیت مردم در درگیری با سارقان و اشرار مسلح در شهرستان کارون جمعه شب به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
 

در پی درگیری مسلحانه صبح جمعه ماموران پلیس با سارقان و اشرار مسلح در شهرستان کارون که منجر به هلاکت سه نفر از سارقان مسلح شد، مامور جان بر کف ناجا سرهنگ دوم هادی کنعانی جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان کارون بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

بر پایه این گزارش این مامور پلیس با وجود تلاش پزشکان، به دلیل شدت جراحات وارده جمعه شب به درجه شهادت نایل آمد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مامور انتظامی به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مردم فهیم و خانواده این شهید، علو درجات برای وی، و صبر جزیل برای بازماندگان را از درگاه خداوند منان مسالت کرده است.

پیش از این نیز در ۳۰ تیرماه سال جاری ستوان دوم “ضرغام پرست” از نیروهای ناجا در خوزستان در حین انجام ماموریت، در درگیری با سارقان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

۲۷ مردادماه  امسال نیز ستوان‎‌یکم “مالک رسولی نیک” مأمور جان بر کف نیروی انتظامی خوزستان در شادگان توسط اوباش مجروح  ودر روز تاسوعای حسینی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین در شهریورماه امسال “مهدی آزمون”  از ماموران پلیس آبادان در راه امنیت مردم در درگیری با سارق مسلح در این شهرستان به شهادت رسید.

شهرستان کارون به مرکزیت کوت عبدالله در ۱۰ کیلومتری جنوب اهواز واقع شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار