وزیر نیرو:

مناقصه تصفیه‌خانه فاضلاب غرب اهواز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: شنبه 29 آبان 1400 | 10:36 ق.ظ
مناقصه تصفیه‌خانه فاضلاب غرب اهواز برگزار می‌شود وزیر نیرو با اشاره به راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز گفت: قرار است مناقصه تصفیه‌خانه فاضلاب غرب اهواز برگزار شود و باید این کار به سرعت اجرایی شود. علی اکبر محرابیان در نشست بررسی آخرین اقدامات پروژه‌های اجرایی شرکت آب و فاضلاب خوزستان که امروز، ۲۹ آبان ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار […]

وزیر نیرو با اشاره به راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز گفت: قرار است مناقصه تصفیه‌خانه فاضلاب غرب اهواز برگزار شود و باید این کار به سرعت اجرایی شود.

علی اکبر محرابیان در نشست بررسی آخرین اقدامات پروژه‌های اجرایی شرکت آب و فاضلاب خوزستان که امروز، ۲۹ آبان ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: براساس تصمیم‌گیری‌های انجام‌شده قرار بود، قرارگاه خاتم زمان اجرای پروژه فاضلاب اهواز را از ۳۶ ماه به ۲۴ ماه کاهش دهد اما آنچه تاکنون ارائه شده، براساس زمانبندی ۳۶ ماهه در حال اجرا است.

وی افزود: باید این کار اصلاح شود و آن بخشی از پروژه فاضلاب اهواز که در اختیار قرارگاه خاتم است براساس برنامه زمان‌بندی ۲۴ ماهه اجرایی شود.

وزیر نیرو با اشاره به در پیش بودن بارش‌ها در اهواز گفت: قرار این بود نقاطی که در آنجا آب جمع می‌شود و در سال‌های پیش نیز سابقه آبگرفتگی داشته‌اند، توسط آبفا خوزستان شناسایی شود که خوشبختانه این نقاط شناسایی شده است.

محرابیان عنوان کرد: برای حل مشکل آبگرفتگی این نقاط تعدادی پمپ اضافه شده و پمپ‌های موجود اصلاح و اورهال شده‌اند. همچنین به ما گفته شده نقاط ریزشی که در سیل و آبگرفتگی دچار مشکل می‌شوند اصلاح شده‌اند اما باید دقت نظر داشته باشیم که در بارش‌های پیش رو مشکل آبگرفتگی در اهواز نداشته باشیم.

طرح‌های فاضلاب سایر شهرهای خوزستان باید فعال شوند

وی در خصوص طرح‌های فاضلاب سایر شهرهای خوزستان ادامه داد: طرح‌های فاضلاب سایر شهرهای خوزستان باید فعال شوند. خوشبختانه طرح فاضلاب شهر اهواز به خوبی فعال شده است اما سایر شهرهای خوزستان به ویژه شهرهای جنوبی استان مثل خرمشهر، آبادان، بندر امام و… که مشکل جذب آب وجود دارد، باید طرح‌های فاضلاب این شهرها فعال شود.

وزیر نیرو گفت: باید انرژی خوب برای فعال کردن طرح‌های فاضلاب شهرهای خوزستان گذاشته شود و هرچه سریعتر شاهد فعال کردن این طرح‌ها باشیم.

محرابیان با اشاره به راه‌اندازی تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز عنوان کرد: قرار است مناقصه تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز برگزار شود و باید این کار به سرعت اجرایی شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار