۳۷هزار اصله درخت متداخل در شبکه برق اهواز هرس شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 آبان 1400 | 11:13 ق.ظ
۳۷هزار اصله درخت متداخل در شبکه برق اهواز هرس شد رئیس پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: ۳۷ هزار اصله درخت متداخل با شبکه برق اهواز از ابتدای مهر امسال تاکنون هرس شده است.

رئیس پدافند غیرعامل این شرکت درحاشیه نشست آمادگی مواجهه با عوامل جوی و شرایط اضطراری بیان کرد: ۳۷ هزار اصله درخت متداخل با شبکه برق اهواز از ابتدای مهر امسال تاکنون، و به منظور حفظ آمادگی و پایداری شبکه برق این کلانشهر هرس شده است.

محمدعلی صدیقی در خصوص سایر اقدامات انجام شده یه منظور حفظ پایداری شبکه افزود: اجرای۲۰ مرحله طرح تاب آوری، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق، تعویض پایه های فرسوده، نصب کابل خودنگهدار و سایر اقدامات پدافندی دیگر در حوزه سایبری و حراست از تجهیزات، بخشی از اقدامات انجام شده به منظور حفظ پایداری شبکه در مواجهه با عوامل جوی و غیرجوی است.

وی ادامه داد: در حوزه GIS (سیستم اطلاعات جغرافیایی) نیز با هماهنگی سازمان آب و برق خوزستان و براساس دبی های مختلف و پهنه بندی سیلاب‌ها و تعیین مدت زمان تاب آوری شبکه توزیع، نقاط آسیب پذیر شناسایی و تمهید لازم برای تاب آور نمودن آن اندیشیده شده است.

صدیقی خاطرنشان کرد: صنعت برق به عنوان حلقه اصلی زنجیره رشد و توسعه یک کشور است که هر نوع فعالیت اقتصادی، اجتماعی، درمانی متاثر از آن بوده می باشد و لذا حفظ پایداری آن، از بخش‌های مهم پدافند غیرعامل است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار