باحضور به‌موقع آتش‌نشان اداره H.S.E؛

آتش‌سوزی تعمیرگاه ترابری نفت و گاز مسجدسلیمان مهار شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 آبان 1400 | 14:30 ب.ظ
آتش‌سوزی تعمیرگاه ترابری نفت و گاز مسجدسلیمان مهار شد حادثه  آتش‌سوزی تعمیرگاه ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور به­ موقع آتش نشانان اداره  HSE این شرکت مهار شد. این حادثه از یک دستگاه تانکر مکنده واقع در تعمیرگاه ترابری آغاز شد که به سرعت شعله­ های آتش به ۵ دستگاه خودروی واقع در محوطه و قطعات یدکی از جمله حلقه‌های لاستیک مستعمل سرایت […]

حادثه  آتش‌سوزی تعمیرگاه ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور به­ موقع آتش نشانان اداره  HSE این شرکت مهار شد.

این حادثه از یک دستگاه تانکر مکنده واقع در تعمیرگاه ترابری آغاز شد که به سرعت شعله­ های آتش به ۵ دستگاه خودروی واقع در محوطه و قطعات یدکی از جمله حلقه‌های لاستیک مستعمل سرایت کرد و دود سیاه ناشی از آن محدوده وسیعی از شهر را در بر گرفت.

بر اثر این حادثه یک نفر از کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دچار سوختگی شد که جهت ادامه درمان به اهواز اعزام شد همچنین ۵ نفر دیگر از کارکنان از جمله یکی از عوامل آتش نشانی بر اثر استنشاق دود و گاز حاصله از آتش‌­سوزی دچار مسمومیت شدند که پس از انتقال به بیمارستان به­ صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند .

علاوه بر این در این حادثه تعداد ۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین پارک شده در محوطه تعمیرگاه نیز دچار حریق شدند.

گفتنی­‌ست وقوع حادثه در ساعت ۱۱:۰۶ دقیقه به ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی اطلاع داده شد که با حضور به موقع آتش‌نشانان، آتش سوزی در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه به ­طور کامل مهار شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار