آماده باش شهرداری اهواز در مقابله با بارندگی های پیش رو

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 آبان 1400 | 08:16 ق.ظ
آماده باش شهرداری اهواز در مقابله با بارندگی های پیش رو شهرداری اهواز با اعلام وضعیت نارنجی اداره کل هواشناسی استان خوزستان مبنی بر بارندگی ظرف دو روز آینده آمادگی کامل خود را مبنی بر مقابله با هر نوع آبگرفتگی، اعلام کرد. با توجه به اعلام وضعیت نارنجی اداره کل هواشناسی استان خوزستان، مبنی بر بارندگی ظرف دو روز آینده، صبح امروز شنبه ۲۹ آبان ماه، […]

شهرداری اهواز با اعلام وضعیت نارنجی اداره کل هواشناسی استان خوزستان مبنی بر بارندگی ظرف دو روز آینده آمادگی کامل خود را مبنی بر مقابله با هر نوع آبگرفتگی، اعلام کرد.

با توجه به اعلام وضعیت نارنجی اداره کل هواشناسی استان خوزستان، مبنی بر بارندگی ظرف دو روز آینده، صبح امروز شنبه ۲۹ آبان ماه، جلسه ای با حضور رضا امینی شهردار اهواز ، محمودی رئیس شورای شهر و اعضای شورای شهر آقایان احمد سراج و عادل شیشه گری و معاونین و مدیران شهری برگزار شد.

در این نشست شهردار اهواز ضمن تاکید بر لزوم رفع سریع مشکل آبگرفتگی اظهار کرد: معاونین شهرداری، مدیران مناطق هشت گانه و سازمان های تابعه همراه با زیر مجموعه آن ها ظرف ۴۸ ساعت به صورت آماده باش با استفاده از امکانات و تجهیزات موردنیاز در شهر مستقر شوند.

وی افزود: مشکل آبگرفتگی معابر تنها مختص به یک منطقه از کلانشهر اهواز نیست بلکه تمامی شهرداران مناطق باید با همکاری یکدیگر نسبت به رفع این معضل تلاش ویژه ای داشته باشند.

شهردار اهواز عنوان کرد: از ساعت ۱۴ امروز ۲۹ آبان ماه لغایت سه شنبه سوم آذر ماه تمامی نیروهای شهرداری موظف به آماده باش کامل هستند تا دیگر شاهد مسئله آبگرفتگی و چالش های آن نباشیم.

گفتنی است همچنین سناریوهای مختلف نیز جهت مقابله و پیشگیری از آبگرفتگی مورد برررسی قرار گرفت که علاوه بر ظرفیت مناطق و سازمانهای اجرایی، همه ی پایگاههای پشتیبانی تاسیسات و پیشگیری از آبگرفتگی در شرق و غرب اهواز در آماده باش کامل قرار گرفتند.

همچنین در این جلسه شهردار اهواز گزارشی کامل از مناطق هشت گانه دریافت و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات و اقدامات لازم ارائه کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار