اعمال محدودیت‌های هوشمند از اول آذرماه در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 آبان 1400 | 09:20 ق.ظ
اعمال محدودیت‌های هوشمند از اول آذرماه در خوزستان فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان در خصوص بازگشایی مدارس، گفت: بازگشایی مدارس بر مبنای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا باید آرام، تدریجی و منعطف انجام شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان در خصوص بازگشایی مدارس، گفت: بازگشایی مدارس بر مبنای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا باید آرام، تدریجی و منعطف انجام شود.

ولی‌الله حیاتی در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا (۲۹ آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بازگشایی مدارس بر مبنای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا باید آرام، تدریجی و منعطف انجام شود.

وی با اشاره به وضعیت واکسیناسیون کرونا در خوزستان، افزود: پوشش واکسیناسیون در خوزستان کمتر از میانگین کشوری است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: امروز فرمانداران شهرستان‌های با پوشش واکسیناسیون کمتر از میانگین استانی دعوت شدند و مقرر شد که تا هفته آینده رتبه کشوری خوزستان در پوشش واکسیناسیون تغییر کند.

حیاتی بیان کرد: محدودیت‌های هوشمند نیز از اول آذرماه در خوزستان اعمال می‌شوند و پس از آن مبنای نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی، محدودیت‌های هوشمند است.

وی گفت: توصیه می‌شود هم‌استانی‌ها واکسیناسیون را جدی بگیرند و علاوه بر آن، پروتکل‌های بهداشتی را رنیز عایت کنند تا دچار پیک نشویم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار