بازدید شبانه شهردار اهواز از مقر ستاد بحران سازمان آتش نشانی و پروژه زیرگذر کیان آباد

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 آبان 1400 | 11:27 ق.ظ
بازدید شبانه شهردار اهواز از مقر ستاد بحران سازمان آتش نشانی و پروژه زیرگذر کیان آباد  نیمه شب گذشته رضا امینی شهردار اهواز به همراه محمودی رییس شورای اسلامی شهرو اعضای شورای شهر به منظور بررسی میزان آمادگی سازمان آتش نشانی در زمان بحران و همچنین روند پیشرفت پروژه زیرگذر کیان آباد از مقر ستاد بحران سازمان آتش نشانی اهواز (ایستگاه ۲۰۰کمپلو) و پروژه زیرگذر کیان آباد دیدن کردند. در این […]

 نیمه شب گذشته رضا امینی شهردار اهواز به همراه محمودی رییس شورای اسلامی شهرو اعضای شورای شهر به منظور بررسی میزان آمادگی سازمان آتش نشانی در زمان بحران و همچنین روند پیشرفت پروژه زیرگذر کیان آباد از مقر ستاد بحران سازمان آتش نشانی اهواز (ایستگاه ۲۰۰کمپلو) و پروژه زیرگذر کیان آباد دیدن کردند.

در این بازدید که نیمه شب گذشته ۲۹ آبان صورت گرفت: شهردار اهوازگفت: مردم شهر اهواز شایسته یک شهر ایده آل با فاکتورهای رفاهی مناسب و بدور از خطر و آسیب هستند، لذا تلاش خواهیم کرد شرایط ایمنی و آسایش مناسبی برای شهروندان به ارمغان آوریم.
وی افزود: امیدواریم پیش بینی وقوع رحمت الهی خیر و برکت برای مردم باشد و آسیبی به شهر و شهروندان وارد ننماید.
شهردار اهواز خاطر نشان کرد: خوشبختانه سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز در آمادگی کامل به سر می برد و آماده خدمات رسانی به شهروندان عزیز اهوازی می باشد.
محمودی رییس شورای اسلامی نیز در این بازدید ضمن تشکر از حضور آتش نشانان و آمادگی لازم جهت امدادی رسانی به همشهریان اهوازی ، یاد آور شد در صورت وقوع بحران ، با تمام توان و بکار گیری تجهیزات به یاری شهروندان خواهیم شتافت .
شهردار اهواز همچنین بعد از این بازدید از پروژه زیرگذر کیان آباد نیز بازدید و دستورات لازم را درخصوص بازگشایی و اتمام پروژه صادر کرد.
وی در خصوص این پروژه افزود: به منظور رفع آبگرفتگی های منطقه دستور راه اندازی پروژه صادر شد و با همت پرسنل خدمات شهری و منطقه ۲ جاده مسیر زیرگذر کیان آباد بعد از مدتها افتتاح و ترافیک منطقه جهت رفاه شهروندان به این سمت هدایت شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار