پیام مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج؛

بسیج مظهر وحدت و نماد محرومیت‌زدایی است

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 آبان 1400 | 19:48 ب.ظ
بسیج مظهر وحدت و نماد محرومیت‌زدایی است شجره طیبه بسیج یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است. هر ساله در هفته‌ بسیج، این کلام گهربار امام خمینی (ره) در جای جای این سرزمین طنین‌انداز می‌شود: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‏‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند.

بسیج مظهر وحدت و نماد محرومیت‌زدایی است

شجره طیبه بسیج یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است. هر ساله در هفته‌ بسیج، این کلام گهربار امام خمینی (ره) در جای جای این سرزمین طنین‌انداز می‌شود: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‏‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند.

بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‏ یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‏‌نشانی رفته ‌اند.

امروزه تربیت یافتگان این مدرسه عشق با درآمیختن عطوفت و صلابت و حضور حماسی در صحنه‌های مختلف سازندگی، محرومیت‌زدایی و عمران و آبادانی کشور، الگو و مظهری از اتحاد، همبستگی و همدلی را به نمایش گذاشته‌اند و این حضور، نمونه‌ای از شورآفرینی و سربلندی در جهت اعتلای فرهنگ و تفکر بسیجی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، هفته بسیج را به همه ایثارگران و بسیجیان دریادل بویژه بسیجیان سرافراز و پرتلاش خانواده بزرگ توسعه نیشکر تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم با بهره‌مندی از ظرفیت بی‌انتهای این نعمت عظیم، شاهد پیشرفت و سربلندی روزافزون میهن اسلامی باشیم.

دکتر عبدعلی ناصری
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار