دیدار چهره به چهره رئیس دادگستری خوزستان با زندانیان ندامتگاه سپیدار اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 آبان 1400 | 11:24 ق.ظ
دیدار چهره به چهره رئیس دادگستری خوزستان با زندانیان ندامتگاه سپیدار اهواز رئیس کل دادگستری استان خوزستان به منظور اطلاع از وضعیت زندانیان، با مددجویان زندان سپیدار اهواز دیدار و پس از شنیدن صحبت ها و بررسی درخواست آنان، دستورات لازم و مقتضی را صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی که به همراه معاون قضایی خود، رئیس سازمان کل زندان های استان و معاونین دادستان مرکز استان، از زندامتگاه سپسدار بازدید می کرد، در اجرای سیاست های کاهش جمعیت کیفری قوه قضاییه و با هدف رفع مشکلات و اطلاع از وضعیت و شرایط زندان و زندانیان با مددجویان این زندان به صورت چهره به چهره دیدار کرد.
رئیس دادگستری خوزستان در این دیدار گفت: هدف حضور ما در زندان، بررسی مشکلات، اطلاع از آخرین وضعیت و شرایط مربوط به زندان و زندانیان است و دستگاه قضایی استان در این خصوص اهتمام ویژه ای دارد.
حجت الاسلام و المسلمین مرادی با بیان این که یکی از اهداف پایش و غربالگری زندانیان همین مزایای کاهش جمعیت کیفری است، افزود: در دیدار و بازدید از زندان های استان، شرایط آزادی زندانیان زیادی که امکان استفاده از قرار وثیقه، مرخصی، پابند الکترونیکی و آن چیزی که قانون اجازه می دهد را داشتند، فراهم شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار