کتابچه آثار برگزیده اولین جشنواره «شهد رسانه» منتشر شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 آبان 1400 | 08:53 ق.ظ
کتابچه آثار برگزیده اولین جشنواره «شهد رسانه» منتشر شد کتابچه آثار برگزیده اولین جشنواره مطبوعاتی «شهد رسانه» به عنوان یکی از رویدادهای فرعی اولین جشنواره ملی برداشت نیشکر منتشر شد.

داوری مرحله نهایی اولین جشنواره مطبوعاتی «شهد رسانه» با حضور سه تن از اساتید بخش رسانه و مطبوعات کشور برگزار شد. مهرداد خدیر، رضا غبیشاوی و کیوان لطفی، ۱۰۸ اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره را داوری کردند.
در مقدمه این کتابچه به قلم دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با عنوان «احیای مفهوم استراتژیک مسئولیت اجتماعی برند» آمده‌است: «براساس اقتضائات خاص جامعه محلی نیشکر و ضرورت‌های تسریع در حرکت استان به سمت توانمندسازی، ما در دوره اخیر، احیاء مجدد این قبیل مفاهیم استراتژیک با هدف ارتقای سطح فرهنگ عمومی و اصلاح و بهبود دیدگاه‌های فعالان در حوزه‌های مختلف نسبت به موضوع نیشکر را سرلوحه کار خود قرار دادیم و تاکنون به لطف الهی منشأ اثر مثبت بوده‌است؛ بنابراین برگزاری اولین جشنواره ملی برداشت نیشکر و همچنین ثبت آن در تقویم ملی رویدادهای گردشگری کشور در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی و همچنین به منظور توانمندسازی جوامع محلی و روستایی پیرامون آن را می‌توان از جمله این اقدامات برشمرد».
همچنین در این اثر، ولید آلبوناصر مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و دبیر اولین دوره جشنواره ملی برداشت نیشکر در یادداشتی با عنوان: «دانش بومی چگونه به توانمندسازی جوامع محلی می‌انجامد؟» آورده‌است: «یکی از ویژه‌ترین اقدامات جشنواره شکرستان ۱۴۰۰، برگزاری اولین جشنواره شهد رسانه ویژه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران است. این آثار برگزیده و شایسته تقدیر از جهات مختلفی قابل تأمل و بررسی است. نخست آنکه هنوز در این کشور عده‌ای اهل قلم بخشی از وظیفه علمی خود را تجزیه و تحلیل عمیق رویدادها می‌دانند. دوم آنکه با اقدامات صورت گرفته در دوره اخیر از سوی مجموعه نیشکر، شاهد همگرایی بیشتر اهالی رسانه با این مجموعه هستیم».
معرفی دبیر و داوران جشنواره، بیانیه هیئت داوران وآثار برگزیده از دیگر بخش‌های این کتابچه است. این کتابچه در ۷۲ صفحه تهیه شده‌است.
این جشنواره همزمان با جشنواره ملی برداشت نیشکر (شکرستان ۱۴۰۰) برای اولین بار از سوی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در چهار بخش تخصصی و دو بخش ویژه شهید سلیمانی و کرونا برگزار شد.

 
 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار