ترزیق بیش از پنج میلیون و ۱۰۰ هزار دز واکسن کرونا در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 1 آذر 1400 | 08:56 ق.ظ
ترزیق بیش از پنج میلیون و ۱۰۰ هزار دز واکسن کرونا در خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۷۸ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند. دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: همچنین ۵۸ درصد نیز تاکنون دز دوم واکسن کرونا را نیز دریافت کرده اند. وی […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۷۸ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: همچنین ۵۸ درصد نیز تاکنون دز دوم واکسن کرونا را نیز دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: حدود ۲۱ درصد افراد نیز  تاخیر در ترزیق واکسن دز دوم دارند و در جهت ایمنی کامل در برابر ایمنی کرونا اقدام به دریافت واکسن کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه روزانه ۲۰ نفر در بیمارستانهای استان بستری می شوند، بیان کرد: هم اکنون ۲۷۶ بیمار کرونایی  در بیمارستان‌های استان بستری می باشند.

دکتر  ابول نژادیان گفت: به جز دو شهر دزفول و رامهرمز که در وضعیت زرد قرار دارند ، سایر شهر‌های استان  در وضعیت آبی قرار دارند به ویژه شهر اهواز  که پس از دوسال در وضعیت آبی قرار گرفت و با تمهیدات انجام شده دو شهر زرد استان نیز این هفته  به شهرهای آبی استان افزوده می شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار