نایب رئیس شورای شهر:

تبدیل وضعیت نیروهای حجمی شهرداری اهواز انجام می‌شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 1 آذر 1400 | 09:27 ق.ظ
تبدیل وضعیت نیروهای حجمی شهرداری اهواز انجام می‌شود نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: دستورالعمل تبدیل وضعیت نیروهای حجمی، شرکتی و قرداد معین تا قبل از پایان سال اجرا می‌شود.
 
تبدیل وضعیت نیروهای حجمی شهرداری اهواز انجام می‌شود

حجت‌الله زارع زاده اظهار کرد: تبدیل وضعیت نیروهای حجمی، شرکتی و قرارداد معین شهرداری اهواز در قالب دو دستورالعمل برای نیروهای عادی در اسفند ۹۹ و برای ایثارگران در خرداد ۱۴۰۰ از طریق سازمان شهرداری‌ها ابلاغ شد.

وی افزود: بنا به دلایل خاص خود شهرداران وقت این دستورالعمل را اجرا نکردند اما از بدو استقرار شهردار منتخب و با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر در اولین روز کاری و روز معارفه شهردار خواستار پیگیری و ابلاغ دستور لازم در خصوص اجرا شدن دستورالعمل‌ها شدیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: گام به گام در حال پیگیری وضعیت این نیروها هستیم و در حال حاضر تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در حال اجرا است، پرونده‌های این نیروها دسته‌بندی و در هر مرحله برای طی فرایند گزینش به مراجع ذی‌ربط معرفی می‌شود.

وی توضیح داد: در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای عادی ضمن اینکه پرونده‌ها بررسی و بازبینی شد، قرار بر برگزاری آزمون است اما ابهاماتی در دستورالعمل وجود دارد که سازمان شهرداری‌ها در حال استعلام برای رفع این ابهامات است.

زارع زاده تاکید کرد: بر اساس این ابهامات مطالبه همه نیروهای حجمی این است که باید تبدیل وضعیت شوند در حالی که بر اساس دستورالعمل چنین چیزی ممکن نیست و یکی از دلایل لغو آزمون‌ها اعتراضات ناشی از همین ابهامات بود.

وی تصریح کرد: سازمان شهرداری‌ها در حال انجام استعلام در خصوص نحو تبدیل وضعیت نیروهاست. به موازات آن کاری که باید در شهرداری اهواز انجام شود از طریق اداره سرمایه انسانی در حال انجام است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: خواسته شورای شهر این است که آزمون تبدیل وضعیت این نیروها انجام شود، مولفه‌هایی که برای تبدیل وضعیت کارکنان در نظر گرفته شده است عبارتند از سابقه کار، مدرک تحصیلی و شرکت در آزمون؛ که سابقه کار ۶۰ امتیاز، آزمون و مدرک تحصیلی نیز هرکدام ۲۰ امتیاز دارند.

وی یادآور شد: دستورالعمل دریافتی دارای ابهامات قابل تفسیری است و از آنجایی که برای همه شهرداری‌های کشور ارسال شده، در استان‌های دیگر نیز همین مشکل وجود داشته است.

زارع زاده خاطرنشان کرد: با تمام ابهامات و تفسیرهایی که از دستورالعمل برداشت می‌شود یکی از دغدغه‌های جدی شهردار و شورای اسلامی شهر این است که این دستورالعمل اجرایی شود و قطعاً قبل از پایان سال عملیاتی می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار