۴۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان کارون کشف شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 1 آذر 1400 | 09:06 ق.ظ
۴۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان کارون کشف شد سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۴۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) در عملیات ماموران انتظامی و با دستور مقام قضایی در شهرستان کارون کشف و جمع‌آوری شد.

مهرداد فارسی مدان  با اشاره به شناسایی عوامل استخراج رمز ارز غیرمجاز و تحویل آنها به مقام قضایی افزود: تعداد۴۰ دستگاه ماینر M۳، T۲۱ و S۹ در منطقه مهدیس شهرستان کارون که از برق غیرمجاز استفاده می‌کردند کشف و جمع آوری شد.

وی با اشاره به کشف و جمع‌آوری این تعداد دستگاه ماینر افزود: دستگاههای رمز ارز کشف شده با همکاری کلانتری ۱۲کوت عبدالله و همیاری شهروندان مسولیت پذیر کشف و ضبط گردید.

فارسی مدان همچنین گفت: هردستگاه ماینر معادل ۲.۵kwساعت، معادل یک دستگاه کولرگازی ۲۴ هزار مصرف برق داردکه فشارزیادی را بر شبکه تحمیل و زمینه آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان را فراهم می‌کند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق گزارش دهند.

دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه‌ ارزان، خسارت زیادی به شبکه‌ توزیع برق وارد کرده و بخشی از خاموشی‌ ناخواسته را سبب می‌شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار