پرداخت یک هزار میلیارد تومان خسارت خشکسالی به کشاورزان

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 آذر 1400 | 08:30 ق.ظ
پرداخت یک هزار میلیارد تومان خسارت خشکسالی به کشاورزان مدیر گروه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خوزستان: یک هزار میلیارد تومان از خسارت‌های ناشی از خشکسالی سال گذشته به کشاورزان پرداخت شد.

محمد آلاله با بیان اینکه سال مالی در زمینه بیمه و کشاورزی بر اساس سال زراعی است و هر سال از یکم مهر ماه آغاز می‌شود و تا ۳۱ شهریور ماه سال بعد ادامه دارد و هم اکنون در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ قرار داریم، گفت: در حال حاضر بیمه اراضی کشاورزی در سطح استان در حال انجام است.

وی درخصوص پرداخت خسارت‌های خشکسالی به اراضی کشاورزی سال زراعی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ ابیان داشت: بسیاری از خسارت‌ها تعیین تکلیف شده اند، البته مجوز‌های پرداخت خسارت باغات که حدود ۲۹۰ میلیارد تومان است، دریافت شده که پس ورود به سامانه بیمه و طی کردن مراحل مربوطه، در مرحله پرداخت قرار می‌گیرند.

آلاله میزان خسارت‌های سال زراعی گذشته را بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: از این میزان خسارت، ۲۹۰ میلیارد تومان مربوط به باغات و نخیلات بوده و روند قانونی پرداخت آن در حال انجام است و یک هزار میلیارد تومان پرداخت شده و ۳۱۰ میلیارد تومان دیگر در صورت تامین اعتبارات از سوی دولت و سازمان برنامه و بودجه پرداخت خواهد شد.

مدیر گروه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خوزستان با درخواست از سازمان و برنامه و بودجه کشور نسبت به عملی کردن تعهدات خود نسبت به تخصیص اعتبارات بیان کرد: مراحل قانونی پرداخت خسارت‌ها انجام شده و بلافاصله پس از تامین بودجه، بدهی کشاورزان پرداخت می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار