برگزاری صبحگاه مشترک بسیجیان حوزه شهیدتندگویان با حضور مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 آذر 1400 | 14:33 ب.ظ
برگزاری صبحگاه مشترک بسیجیان حوزه شهیدتندگویان با حضور مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب همزمان با چهارمین روز از گرامیداشت هفته بسیج، صبحگاه مشترک بسیجیان حوزه مقاومت شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، سه‌شنبه دوم آذرماه در محل این حوزه برگزار شد.   در این مراسم سردار نعمت‌الله باقری جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با اشاره به رشادت‌های بسیجیان در ۸ سال دفاع […]

همزمان با چهارمین روز از گرامیداشت هفته بسیج، صبحگاه مشترک بسیجیان حوزه مقاومت شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، سه‌شنبه دوم آذرماه در محل این حوزه برگزار شد.

 

در این مراسم سردار نعمت‌الله باقری جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با اشاره به رشادت‌های بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس گفت: آمار شهدا، جانبازان و رزمندگان بسیجی نشان‌دهنده حضور گسترده آنها در دفاع از کشور است و علاوه بر آن در حوزه‌های دیگر از جمله محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، کمک به دولت در ریشه‌کنی بیماری کرونا و خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کنند.

وی افزود: ولایتمداری بسیجیان شاخصی‌است که باعث شده هیچگاه دچار یاس و ناامیدی نشوند و در مأموریت‌های مختلفی که به آنها محول می‌شود همواره موفق و سربلند باشند.

در این مراسم سرهنگ پاسدار عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان گزارشی در خصوص مهمترین فعالیت‌های این حوزه طی یکسال اخیر ارائه داد.

وی با اشاره به نقش حوزه مقاومت بسیج شهیدتندگویان در عرصه‌های گوناگون گفت: امدادرسانی به مردم در سیل سال ۱۳۹۸ و کمک به اسکان موقت و دائم سیل‌زدگان، افتتاح نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در محل حوزه، برگزاری چندین رزمایش کمک‌های مومنانه از مواردی است که نشان‌ می‌دهد بسیجیان صنعت نفت همواره پای کار بوده‌اند.

در پایان این مراسم که مدیرعامل، مدیران و روسای ستادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیران‌عامل شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون و مارون، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران حضور داشتند از بسیجیان برتر پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات و شرکت‌ها تجلیل شد.

همچنین مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اهدای لوح سپاس از زحمات سرهنگ ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان قدردانی کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار