تمدید گواهینامه های استاندارد IMS شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 آذر 1400 | 09:48 ق.ظ
تمدید گواهینامه های استاندارد IMS شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان مدیر دفتر تحقیقات و بهبود مدیریت در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تمدید گواهینامه های IMS این خبر داد .

 سودابه محمدی با اعلام این خبر،گفت : در راستای حفظ و تداوم سیستم مدیریت یکپارچه، ضمن بازآموزی آموزش های ممیزی داخلی و استقرار سیستم جهت تیم ممیزی، کلیه فرایندهای شرکت طی بازه زمانی چهار ماهه مورد ممیزی داخلی و ممیزی خارجی قرارگرفتند .

محمدی با بیان اینکه شرکت تعمیرات جهت پیشبرد اهداف عالیه خود، ملزم است که استانداردهای لازم را کسب نماید تا بتواند جایگاه خود را در بازار کسب و کار کنونی ارتقا دهد، تصریح کرد:  بر همین اساس،  الزامات استانداردهای ایزو ISO9001:2015 ، ISO14001:2015 و ISO45001:2018 طبق برنامه زمان بندی در واحدهای ستادی و همچنین نواحی تعمیراتی سد دز، شهید عباسپور و مسجدسلیمان ، طی دو مرحله  با همکاری کلیه مسئولین وکارکنان  مورد ممیزی قرارگرفت.

وی افزود : پس از طرح عدم انطباقهای شناسایی شده و برخی اقدامات اصلاحی قابل انجام، شرکت موفق به تمدید و صدور مجدد گواهینامه های فوق الذکر از شرکت آرین توف پاسارگاد گردید .

محمدی در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا با تکیه بر تلاش ها و اقدامات هوشمندانه و همه جانبه در راستای اعتلای فرهنگ کیفیت و ایمنی، گام های موثری در دستیابی به اهداف و آرمان های عالیه سازمان برداشته و با ارتقای استانداردها ارائه خدمات مطلوب را در صدر وظایف خود قرار دهیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار