خسارت خشکسالی به باغات و نخیلات خوزستان پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 آذر 1400 | 09:25 ق.ظ
خسارت خشکسالی به باغات و نخیلات خوزستان پرداخت می‌شود محمد آلاله، مدیر گروه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خوزستان گفت: سال مالی در زمینه بیمه و کشاورزی بر اساس سال زراعی است و هر سال از یکم مهر ماه آغاز می‌شود و تا ۳۱ شهریور ماه سال بعد ادامه دارد. او با بیان اینکه هم اکنون در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ قرار داریم و  بیمه اراضی کشاورزی در سطح استان در حال […]

محمد آلاله، مدیر گروه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خوزستان گفت: سال مالی در زمینه بیمه و کشاورزی بر اساس سال زراعی است و هر سال از یکم مهر ماه آغاز می‌شود و تا ۳۱ شهریور ماه سال بعد ادامه دارد.

او با بیان اینکه هم اکنون در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ قرار داریم و  بیمه اراضی کشاورزی در سطح استان در حال انجام است، افزود: بسیاری از خسارت‌های خشکسالی به اراضی کشاورزی سال زراعی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ تعیین تکلیف شده اند، البته مجوز‌های پرداخت خسارت باغات که حدود ۲۹۰ میلیارد تومان است، دریافت شده که پس ورود به سامانه بیمه و طی کردن مراحل مربوطه، در مرحله پرداخت قرار می‌گیرند.

آلاله میزان خسارت‌های سال زراعی قبل را بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: از این میزان خسارت، ۲۹۰ میلیارد تومان مربوط به باغات و نخیلات بوده و روند قانونی پرداخت آن در حال انجام است و یک هزار میلیارد تومان پرداخت شده و ۳۱۰ میلیارد تومان دیگر در صورت تامین اعتبارات از سوی دولت و سازمان برنامه و بودجه پرداخت خواهد شد.

مدیر گروه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خوزستان با درخواست از سازمان و برنامه و بودجه کشور نسبت به عملی کردن تعهدات خود نسبت به تخصیص اعتبارات، اظهار داشت: مراحل قانونی پرداخت خسارت‌ها انجام شده و بلافاصله پس از تامین بودجه، بدهی کشاورزان پرداخت می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار