پیام تبریک رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان بمناسبت هفته بسیج

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 آذر 1400 | 08:35 ق.ظ
پیام تبریک رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان بمناسبت هفته بسیج رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را بر بسیجیان همیشه در صحنه کشور تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
“بسیج ، پاره تن مردم است . “
“بسیج برای جوانان شورآفرین ، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است . ” مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر ماه ۱۳۵۸ به فرمان معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، رخداد شگرف و مبارکی بود که امروز پس از گذشت سال‌ها به دوران بالندگی خود رسیده و به مدد حضور مردمی ، پرشور و انقلابی استوار ایستاده است.

شجره طیبه بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره منشا خیر و برکت برای عموم مردم ایران بوده و بفرموده حضرت امام خمینی (ره) بسیج لشکر مخلص خداست که در فراز و نشیب های تاریخی همواره یار و مدد کار محرومین و مستضعفان بوده است.

هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا با آرمان های بلند رهبر کبیر انقلاب و اندیشه های بلند مقام عظمای ولایت تجدید عهد نموده و بدانیم که در مقطع کنونی که کشور با مشکلات بزرگی مواجه می باشد تفکر بسیجی و عملکرد جهادی در جهت اجرای شاخص‌های اقتصاد مقاومتی ، جهش تولید و برون رفت از مشکلات پیش رو، بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.

بسیجیان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان بعنوان ظرفیتی کارآمد و توانمند برای حضور در عرصه های پیشرفت و رفع نیازهای پیش روی جامعه ، در تمامی دوران انقلاب شکوهمند اسلامی در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی کوشیده و در سنگرهای خدمت به آحاد جامعه همواره پیشتاز بوده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، رشادت ها، پایمردی ها و دلاورمردی‌های شهدای والامقام، رزمندگان، ایثارگران، مفقودین، جانبازان و آزادگان بسیجی و ادای احترام به خانواده های معظم ایشان، هفته بسیج را به بسیجیان آزاده و عاشورایی مسلک، بویژه بسیجیان سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان تبریک عرض نموده امیدوارم در سایه همدلی و همراهی تمام نهادهای انقلابی و دستگاه های اجرایی شاهد رشد و بالندگی استان باشیم.

امیر حسین نظری
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار