کشف و ضبط بیش از یک تُن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1400 | 10:37 ق.ظ
کشف و ضبط بیش از یک تُن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در اهواز رئیس اداره دامپزشکی اهواز از کشف و ضبط بیش از یک تُن فرآورده خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل‌مصرف انسانی در سطح شهرستان اهواز خبر داد.

 

کشف و ضبط بیش از یک تُن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در اهواز

 رضا حفیظی در تشریح این خبر اظهار داشت: بر اساس وظایف نظارتی اداره دامپزشکی اهواز در راستای ارتقای سلامت غذائی جامعه و بازدیدهای مشترک با مرکز بهداشت استان که به‌صورت مداوم و مستمر در سطح شهر اهواز از مراکز عرضه صورت می‌پذیرد، بیش از یک تُن مواد و فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل‌مصرف انسانی به دلیل غیربهداشتی و تاریخ منقضی بودن در سطح شهرستان اهواز کشف و ضبط گردید.

وی با اشاره به اینکه مواد خام دامی فاسد کشف شده شامل انواع گوشت ماهی، مرغ و گوشت قرمز گرم و منجمد بوده است، افزود: هنگام بازرسی و نظارت کارشناسان بر مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی شهرستان، جمع‌آوری و ضبط شده است، از شهروندان عزیز درخواست نمود از خرید هرگونه مواد خام دامی فله‌ای و یا در بسته‌های بدون مشخصات و برچسب و جت پرینت خودداری کنند و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای محصولات توجه کنند.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز ضمن اشاره به فعالیت ۸۰۰ واحد عرضه و فروش مواد خام دامی در شهرستان و گستردگی این مراکز در شهرستان، گفت: کارشناسان اداره دامپزشکی بر فرایند تولید، کشتار و عرضه گوشت دام و طیور نظارت مستمر دارند و اکیپ‌های ثابت و سیار همه روزه بر این امر اهتمام می‌ورزند.

حفیظی در پایان از همشهریان محترم درخواست نمود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی می‌توانند مراتب را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۶۹۱۲۱ اطلاع‌رسانی کنند.

WhatsApp Image 2021-11-23 at 10.15.21 PM (1)


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار