رئیس شورای شهر اهواز قرارداد ۵۰۰میلیاردی برای مناطق کم توسعه یافته اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1400 | 08:46 ق.ظ
رئیس شورای شهر اهواز قرارداد ۵۰۰میلیاردی برای مناطق کم توسعه یافته اهواز سیاوش محمودی رییس شورای شهر اهواز عنوان کرد: برای مناطق کم برخوردار اهواز قراردادی با قرارگاه خاتم به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان منعقد شده که این میزان تا ۷۰۰ میلیارد تومان قابل افزایش است. وی افزود: در تلاش هستیم بتوانیم منابع آن را تامین کنیم تا بتوانیم بسیاری از معضلات و مشکلاتی که در این […]

سیاوش محمودی رییس شورای شهر اهواز عنوان کرد: برای مناطق کم برخوردار اهواز قراردادی با قرارگاه خاتم به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان منعقد شده که این میزان تا ۷۰۰ میلیارد تومان قابل افزایش است.

وی افزود: در تلاش هستیم بتوانیم منابع آن را تامین کنیم تا بتوانیم بسیاری از معضلات و مشکلاتی که در این مناطق در اولویت هستند به ویژه مشکل زیر ساخت ها را رفع کنیم.

رئیس شورای شهر اهواز اضافه کرد: زیر ساخت های های شهری، مسائل مربوط به معابر مناطق کم برخوردار، جداول و دفع آبهای سطحی و آسفالت خیابان های آن جز ء مواردی هستند که در حال پیگیری هستیم

وی تصریح کرد: امروز از منطقه مهدیس که در حوزه زیر ساخت ها دارای مشکلات فراوانی است بازدید به عمل آمد که ان شالله در اولویت پیگیری در قرارداد منعقد شده با قرارگاه خاتم الانبیا خواهد بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار