رییس شورای اسلامی شهر اهواز: روحیه بسیجی شورا و شهرداری نوید بخش عبور از مشکلات است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1400 | 08:28 ق.ظ
رییس شورای اسلامی شهر اهواز: روحیه بسیجی شورا و شهرداری نوید بخش عبور از مشکلات است سیاوش محمودی رئیس شورای شهر اهواز در حاشیه برگزاری نماز جماعت در شهرداری، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود فرمودند که راه حل برون رفت از مشکلات کشور روحیه و تفکر بسیجی است، یعنی کار برای خدا، بدون منت، جهادی و انقلابی باشد. وی افزود: بسیجی جهادی با […]

سیاوش محمودی رئیس شورای شهر اهواز در حاشیه برگزاری نماز جماعت در شهرداری، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود فرمودند که راه حل برون رفت از مشکلات کشور روحیه و تفکر بسیجی است، یعنی کار برای خدا، بدون منت، جهادی و انقلابی باشد.
وی افزود: بسیجی جهادی با نظم و انضباط و برنامه است، بسیجی اهل سیاست زدگی نیست اما سیاست را می شناسد و در میدان سیاست حضور دارد. کسی که برای مردم و به خاطر خدا شب را از روز نشناسد و خدمت کند.
محمودی عنوان کرد: امید است در این دوره از شورای شهر با وجود شهردار بسیجی که امروز سکاندار شهرداری شده است و همه بسیجیانی که در مجموعه شهرداری حضور دارند بتوانیم از مشکلاتی که دامن گیر مردم هستند عبور کنیم و نوید روزهای خوبی را به شهروندان اهوازی بدهیم.
رئیس شورای شهر اهواز در خصوص پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان شهید چمران اهواز، تصریح کرد: یکی از گره های این تقاطع غیرهمسطح مشکل حقوقی شهرداری اهواز و شهرستان کارون است که به جد پیگیر این موضوع هستیم و در این خصوص دوجلسه تشکیل شده است که بنا شد از طریق شورای حل اختلاف استانداری خوزستان پیگیری شود.
وی گفت: مراحل کارشناسی در این خصوص انجام شده است و در پایان هفته جلسه ای دیگر تشکیل خواهد شد که این جلسه دو موضوع اساسی دارد؛ اول بررسی اختلاف مسئله زمین و املاکی است که بین شهرداری اهواز و کوت عبدالله است و دوم تعین مرز کوت عبدالله و اهواز که مسئله شهری است و بنا است به زودی این دو مسئله حل شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار