طرح “هر بسیجی حامی یک یتیم” در استان خوزستان به‌زودی اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1400 | 10:28 ق.ظ
طرح “هر بسیجی حامی یک یتیم” در استان خوزستان به‌زودی اجرایی می‌شود فرمانده سپاه پاسداران خوزستان گفت: بسیج استان خوزستان در حامی‌یابی برای ایتام نقشی طلایی داشتند که عملکرد آنان در کل کشور نمونه است.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور امروز سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه کمک به خانواده کم‌بضاعت و همچنین حامی‌یابی برای آنان همیشه سرلوحه اقدامات سپاه و بسیجیان استان بود، اظهار داشت: اغلب بسیجیان در استان خوزستان که از خانواده با سطح اقتصادی متوسط به پایین هستند، در حمایت و کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت نقشی طلایی داشتند.

وی افزود: اکنون در تمام پایگاه‌های بسیج در استان خوزستان، مشخصات خانواده‌های کم‌بضاعت محلات به‌صورت محرمانه برای حفظ حرمت خانواده‌ها وجود دارد که برای کمک به آنان و حامی‌یابی برای آنان اقدام می‌شود.

فرمانده سپاه خوزستان، تصریح کرد: بسیجیان در حمایت از خانواده‌های کم‌بضاعت بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی و اغلب با هزینه شخصی اقدام می‌کنند که شاید حتی خود خانواده‌ها از کمک‌رسان و حامی‌گر خود اطلاع ندارند که این مسئله نشان از وجود حس انسان‌دوستی و روحیه کمک‌رسانی به مردم در بسیجیان است.

سردار شاهوارپور در ادامه بیان داشت: طرح هر کارمند سپاه حامی یک یتیم به نیروهای کادر سپاه خوزستان پیشنهاد شد و مورد استقبال تعداد بالایی از نیروهای سپاه استان قرار گرفت که به فرماندهان و نیروهای بسیج نیز پیشنهاد شد که پیش‌بینی ما این است که این مورد نیز مورد استقبال بسیجیان قرار بگیرد.

جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد خوزستان در ابتدای این دیدار با اهدای لوح سپاس، از اقدامات بسیج استان در حامی‌یابی برای ایتام تقدیر کرد.

شیبه، ضمن اشاره به برخی اقدامات بسیجیان در کمک به ایتام و خانواده‌های تحت پوشش این کمیته در استان، اعلام کرد: تاکنون بیش از ۸ هزار حامی ایتام به‌کمک بسیج استان به جمع حامیان ایتام خوزستان اضافه شده است که این میزان از جذب در مقایسه با کل کشور بسیار نمونه است.

وی اضافه کرد: یکی از شاخص‌های بارز بسیجیان در کمک به ایتام و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، حفظ حرمت و آبروی آنان است که کنار نقش طلایی در کمک به آنان، تمام تلاش خود را بر حفظ آبرو و حرمت آنان به‌کار می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به رتبه یک بسیجیان خوزستان در طرح ملی ایران مهربان، تصریح کرد: در طرح ایران مهربان با هدف حامی‌یابی برای ایتام، بسیجیان استان خوزستان رتبه نخست را در کشور کسب کردند که تلاش‌های آنان ستودنی است.

وی در ادامه با تقدیر از اقدامات سپاه در مناطق کم‌برخوردار گفت: سپاه و بسیج نزدیک‌ترین نهادها به کمیته امداد حضرت امام(ره) در کمک‌رسانی به خانواده‌های مستضعف هستند که در این خصوص هرگاه در ارسال کمک‌ها و یا تهیه و توزیع اقلام با مشکل مواجه بودیم سپاه و بسیج پیش‌قراول کمک به ما بودند.

شیبه در خصوص اجرای موفق هر کارمند سپاه حامی یک یتیم در استان بیان داشت: طرح بسیار موفق هر کارمند سپاه حامی یک یتیم، توسط سپاه ولی‌عصر(عج) بسیار موفق و نتیجه‌بخش بوده که در آینده طرح هر بسیجی استان خوزستان حامی یک یتیم نیز به‌پیشنهاد فرمانده سپاه خوزستان ارائه شده است که به‌زودی اجرایی می‌شود.

وی در ادامه با اهدای لوح سپاس و نشان حامی طلایی به سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور و جانشین وی سردار سرتیپ پاسدار باقری از تلاش‌های بسیجیان استان تقدیر کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار