بازدید شهردار اهواز و رییس شورای شهر از پارک شهید سبحانی

تاریخ انتشار: پنجشنبه 4 آذر 1400 | 12:44 ب.ظ
بازدید شهردار اهواز و رییس شورای شهر از پارک شهید سبحانی صبح امروز رضا امینی شهردار اهواز به همراه سیاوش محمودی رییس و زارع زاده نایب رئیس شورای شهر از وضعیت پارک شهید سبحانی دیدن کرد. این بازدید بمنظور بررسی وضعیت پارک و فضای سبز آن از لحاظ ایمنی، شرایط رفاهی و پوشش فضای سبز و ساماندهی مزار شهدای گمنام واقع در این پارک انجام شد. […]

صبح امروز رضا امینی شهردار اهواز به همراه سیاوش محمودی رییس و زارع زاده نایب رئیس شورای شهر از وضعیت پارک شهید سبحانی دیدن کرد.

این بازدید بمنظور بررسی وضعیت پارک و فضای سبز آن از لحاظ ایمنی، شرایط رفاهی و پوشش فضای سبز و ساماندهی مزار شهدای گمنام واقع در این پارک انجام شد.

شهردار اهواز، در این بازدید، تاکید بر اهمیت بحث رفاه شهروندان و افزایش امکانات رفاهی و خدماتی در پارک ها و بوستان های شهری را یکی از اهداف مهم شهرداری بر شمرد.

وی ضمن زیارت مزار شهدای گمنام واقع در این پارک و بررسی کمبودها و نقاط ضعف، دستورات لازم در خصوص رسیدگی و برطرف نمودن مشکلات و تجهیز پارک و ساماندهی مزار شهدا را صادر کرد.

امینی گفت: پارک ها و فضاهای سبز از یکسو موجب بهبود وضعیت زیست محیطی شهرها می شود و از سوی دیگرشرایط مناسبی را برای گذران اوقات فراغت شهروندان فراهم می سازد.

شهردار اهواز خاطر نشان کرد: پارک ها و فضاهای سبز شهری باید در شان شهروندان شریف اهوازی باشد و لذا سعی ما در شهرداری تامین رضایت همه شهروندان است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار