رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خبر داد

توزیع نهاده‌های کشاورزی جهت کشت پاییزه در مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: شنبه 6 آذر 1400 | 09:51 ق.ظ
توزیع نهاده‌های کشاورزی جهت کشت پاییزه در مسجدسلیمان رییس اداره تعاون روستایی شهرستان مسجدسلیمان از خرید و توزیع نهاده‌های کشاورزی از جمله بذر گندم، کلزا و کود میان کشاورزان خبرداد. آذین عالی‌پور اظهار کرد: کشاورزی و کشت پاپیزه از مهمترین فعالیت‌های یک کشاورز در استان خوزستان به شمار می‌رود و به زیر کشت بردن اراضی در اختیار کشاورزان می‌تواند یک سال نیاز کشور […]

رییس اداره تعاون روستایی شهرستان مسجدسلیمان از خرید و توزیع نهاده‌های کشاورزی از جمله بذر گندم، کلزا و کود میان کشاورزان خبرداد.

آذین عالی‌پور اظهار کرد: کشاورزی و کشت پاپیزه از مهمترین فعالیت‌های یک کشاورز در استان خوزستان به شمار می‌رود و به زیر کشت بردن اراضی در اختیار کشاورزان می‌تواند یک سال نیاز کشور به دو محصول استراتژیک گندم و کلزا را مرتفع کند.

وی ادامه داد: از این رو تعاون روستایی به عنوان یکی از متولیان تامین و توزیع بذر و کود مورد نیاز کشاورزان به صورت فعال با بوجاری بذر و همچنین ذخیره سازی کود، هر آنجا که نیاز باشد و کشاورزی درخواست کود و بذر کند در سریع‌ترین زمان ممکن می‌تواند آن را از شرکت‌های تعاونی و تولیدی کشاورزی و یا اتحادیه‌ها تامین کند.

رییس اداره تعاون روستایی مسجدسلیمان بیان کرد: تعاون روستایی مسجدسلیمان برای کشت پاییزه ۱۴۰۰ موفق به خریداری ۱۲۴ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم بذر گندم و ۲ هزار کیلوگرم بذر کلزا شده است که بذر کلزا توزیع و بذر گندم در حال توزیع است.

عالی‌پور گفت: همچنین تاکنون ۵۰ تن کود اوره خریداری شده که بخشی از آن توزیع و مابقی در حال توزیع است و در تلاش هستیم در صورت نیاز کشاورزان، باز این سهمیه را افزایش دهیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار