در دیدار مدیرعامل و مدیران ارشد با معاون سازمان پدافند غیرعامل كشور؛

چالش‌­های مناطق نفتخیز جنوب در حوزه پدافند غیرعامل بررسی شد

تاریخ انتشار: شنبه 6 آذر 1400 | 10:47 ق.ظ
چالش‌­های مناطق نفتخیز جنوب در حوزه پدافند غیرعامل بررسی شد در نشستی باحضور معاون انرژی پدافند غیرعامل و مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب چالش‌­ها و مسائل عمده این شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این نشست که صبح جمعه (۵ آذرماه ۱۴۰۰) با حضور عبدالرحمان کشوری معاون انرژی پدافند غیرعامل برگزار شد بر اهمیت پدافند غیرعامل و کاهش آسیب […]

در نشستی باحضور معاون انرژی پدافند غیرعامل و مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب چالش‌­ها و مسائل عمده این شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست که صبح جمعه (۵ آذرماه ۱۴۰۰) با حضور عبدالرحمان کشوری معاون انرژی پدافند غیرعامل برگزار شد بر اهمیت پدافند غیرعامل و کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، تأسیسات و خطوط لوله انتقال نفت و گاز تأکید شد.

حل تعارضات در مسیر توسعه صنعت نفت، نقش کریدور اهواز در نقل و انتقال نفت و گاز و تأمین خوراک پالایشگاه­‌ها و چالش­‌های موجود در جابه­‌جایی آن و بازسازی و نوسازی تأسیسات نفتی بخشی از مسائل مطرح شده در این نشست بود.

ارائه راهکار برای افزایش امنیت تجهیزات و لوله‌­های نفت و گاز، مشکلات خطوط صادراتی نفت در گناوه و کریدور امیدیه از طریق جاده‌سازی و ساخت و ساز مناطق مسکونی، تأمین برق و امنیت انرژی و ایجاد بیمارستان سوانح از دیگر موارد عنوان شده بود.

پس از این نشست عبدالرحمان کشوری معاون انرژی پدافند غیرعامل و هیئت همراه، مدیرعامل نفت و گاز کارون و رئیس H.S.E شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از بخشی از کریدور اهواز بازدید به عمل آوردند.

شایان ذکر است در این نشست مدیران عامل شرکت‌های ملی حفاری ایران، نفت و گاز اروندان، پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان، خطوط لوله و مخابرات خوزستان، گاز استان خوزستان و مدیران عامل شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز تابعه مناطق نفتخیز جنوب حضور داشتند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار