انهدام باند سارقان خودرو در اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 آذر 1400 | 09:09 ق.ظ
انهدام باند سارقان خودرو در اهواز با تلاش ماموران انتظامی باند سارقان خودرو در شهرستان اهواز متلاشی شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.انهدام باند سارقان خودرو در اهواز

سردار سید محمد صالحی افزود: کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان با کار تخصصی و تحقیقات اطلاعاتی ۲ نفر اعضای اصلی باند سارقان را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۹ فقره سرقت از قبیل ۱۱ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و ۸ فقره سرقت خودرو شامل ۶ دستگاه پراید و ۲ دستگاه مزدا باری اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه در این ارتباط ۲ مالخر دستگیر شدند، بیان کرد: کلیه خودرو‌های سرقت شده توسط عوامل انتظامی و پلیس آگاهی استان در سطح شهرستان کشف و تحویل مالباختگان شدند.

بیشتر بخوانید : متلاشی شدن باند سرقت تجهیزات مخابراتی در رامهرمز

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند، با اقتدار برخورد خواهیم کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار