به دستور مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان انجام شد؛

تشکیل کمیته عالی تحول در امور پیمانکاران

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 آذر 1400 | 08:42 ق.ظ
تشکیل کمیته عالی تحول در امور پیمانکاران به دستور مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، کمیته عالی تحول در امور پیمانکاران تشکیل شد. محمود اکابر نایب رییس کمیته عالی تحول در امور پیمانکاران اظهار داشت: هدف از تشکیل این کمیته، عارضه یابی، تعیین و انجام اقدام‌های اصلاحی متناسب با قوانین و مقررات در زمینه‌ی یکپارچگی فرآیندها و فعالیت‌های مدیریت امور پیمانکاران در تعامل با […]
به دستور مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، کمیته عالی تحول در امور پیمانکاران تشکیل شد.
محمود اکابر نایب رییس کمیته عالی تحول در امور پیمانکاران اظهار داشت: هدف از تشکیل این کمیته، عارضه یابی، تعیین و انجام اقدام‌های اصلاحی متناسب با قوانین و مقررات در زمینه‌ی یکپارچگی فرآیندها و فعالیت‌های مدیریت امور پیمانکاران در تعامل با سیستم‌های نظارتی چند لایه در شرکت فولاد خوزستان است.
 
وی افزود: کمیته یادشده به ریاست ابراهیم دادرس مدیر تحقیقات، تکنولوژی و بهینه‌سازی تشکیل و مدیران ذینفع در حوزه‌های: منابع انسانی و امور اجتماعی، کمیسیون معاملات، بهره‌برداری، بازرسی و نظارت، حقوقی، مالی، خرید خدمات و قراردادها، HSE و پروژه‌ها اعضای اصلی این کمیته می‌باشند.
 
اکابر در ادامه بیان داشت: این کمیته در هفته جاری آغاز به‌ کار نموده و برنامه‌ خود را برای بهبود فرآیندها و فعالیت‌ها اعلام می‌نماید.
 
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تصمیم‌‌ سازی‌های این کمیته، برای تصویب به کمیته عالی منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان به‌ منظور برنامه‌ریزی و جاری‌سازی ارجاع خواهد شد.
 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار